Juli bebis 2012
Fru Sandra- *psykologiskt ska det ju stå!
Fru Sandra- *psykologiskt ska det ju stå!
Hera78- Caspian har lyft huvudet stadigt sedan han var 8veckor...
Det man kan göra är att antingen ha henne på din mage och försöka få henne att vilja titta upp i lyfta huvudet.
Eller om ni ligger på golvet ihop, en spegel kan vara rolig och fånga hennes uppmärksamhet...
Jag målade svarta cirklar en sol och lite andra konstiga mönster på vita fotopapper och satte upp så han kunde kika på... Det svart vita har verkligen fångat hans uppmärksamhet!
Glömde skriva att han redan från födseln var stark i nacken, men han var ju en riktig tungviktare på 4,3kg så det kan ju spela in.
Det va så Caspian också började, grät och hade huvudet ner eller åt sidan, men det kom igång ganska snabbt. Låg mycket mage mot mage med honom och gör ff.
Ni kan ju prova att ha henne liggandes på er mage (mage mot mage) när ni ligger ner...
Än så länge har han bara vänt sig om på skötbordet någon enstaka gång...
Sover på sidan fortfarande men kan hamna på ryggläge ibland... :)
EllaBella02- är det Cytologtest du vart och gjort?
Vid ett tillfälle efter ett sådant protest fick jag också ett sådant brev. Blev livrädd precis som du!
-Det visade sig att provtagaren klantat sig vid provtagningen och att det kommit blod på stickan. Det gav utslag på cellförändringar...
Att något sådant kan ske utan att man blivit informerad tycker jag är skamligt! Man blir ju livrädd efter ett sådant besked!
Nu håller vi tummarna hårt att det råkat komma blod på din sticka med och att det inte är något farligt!
Kram
AKT83- åh vad jag känner igen mig!
Trött, arg och lyssnar inte heller kanske alla gånger innan jag exploderar...
Vill bli mitt gamla glada jag!
Men jag tror nog du kom på läsningen själv!
Att flytta in i gästrummet! Åh vad jag önskade att vi haft ett!
Nä nu måste jag försöka somna om igen, lilleman vaknade till extra tidigt i natt, käkade somnade om på en gång 4.00 men inte jag! Så nu säger jag god natt igen! :)
Jävla rättstavning!
-protest
Jäkla ajfån till att klippa meddelande...
- protest
- protest
Men va fan!!!
- protest