• Fiona84

Gravid i Västerås

Är gravid med andra barnet, har en son född 05. Vore roligt att se om det finns fler från västerås som går i väntans tider då det skulle vara roligt att följas åt =) Spear ingen roll hur långt gången du är i graviditeten utan alla är välkomna:) Spelar heller ingen roll om du väntar ditt 10 de eller första barn;)

• Svar på tråden Gravid i Västerås
  • LillTina

God jul på er allihopa. Två solstrålars mamma: kul att ul gick bra för er. Vore kul att se någon bild.
    På julbordet äter jag revbensspjäll, prinskorv, älgköttbullar och mimosa.

• Tre solstrålars mamma
    Medlemslista från Gravida i Västerås:

Jeliqa, 23 år, första barnet BF 18 mars
    Anilo: 28år, första barnet (en kille), BF 7 april
    Två solstrålars mamma, 32 år, 2 flickor födda 05 & 07, BF 16 maj 3e barnet.              
    Retromamma, 23 år, 1 flicka född 10, BF 21 maj, väntar pojke
    LillTina: 25 år, 1 flicka född 05, BF 21 Maj 2.a barrnet
    Bebisnummertvå, 27 år, 1 son född 07, BF 21/4 med enäggstvillingar
    Fiona84, 1 son 05, BF 26/5 , väntar en gosse 
    Älskar mina små trollungar
  • Tre solstrålars mamma

Bebisnummertvå: är du beräknad till april eller maj? Är det april så står du fel på listan Hur har alla haft det lver jul då? Här har det varit bra. Fortfarande inte återhämtad från lunginflammationen men vi ska nog åka till fjällen ändå i övermorgon. Jag får stå ut med att inte kunna åka. Barnen å maken kan ju åka så blir roligt för dem iaf

• Bebisnummertvå
    Tre solstrålars mamma skrev 2011-12-26 14:11:37 följande:
    Bebisnummertvå: är du beräknad till april eller maj? Är det april så står du fel på listan Hur har alla haft det lver jul då? Här har det varit bra. Fortfarande inte återhämtad från lunginflammationen men vi ska nog åka till fjällen ändå i övermorgon. Jag får stå ut med att inte kunna åka. Barnen å maken kan ju åka så blir roligt för dem iaf
    April :)
    Jag har spenderat mesta tiden på jobbet under denna jul, imorn får jag njuta av julledigt :)
  • mamma10och12
    Bebisnummertvå skrev 2011-12-26 16:31:14 följande:
    Jag har spenderat mesta tiden på jobbet under denna jul, imorn får jag njuta av julledigt :)
    Vad trist =/ Vad jobbar du med?
  • Tre solstrålars mamma
    Medlemslista från Gravida i Västerås: 

Mars
    Jeliqa, 23 år, första barnet BF 18 mars

April
    Anilo: 28år, första barnet (en kille), BF 7 april
    Bebisnummertvå, 27 år, 1 son född 07, BF 21/4 med enäggstvillingar 

Maj
    Två solstrålars mamma, 32 år, 2 flickor födda 05 & 07, BF 16 maj 3e barnet.              
    Retromamma, 23 år, 1 flicka född 10, BF 21 maj, väntar pojke
    LillTina: 25 år, 1 flicka född 05, BF 21 Maj 2.a barrnet, väntar pojke 
    Fiona84, 1 son 05, BF 26/5 , väntar en gosse
  • Tre solstrålars mamma
    Bebisnummertvå skrev 2011-12-26 16:31:14 följande:

Då ändrade jag litet i listan igen

Lät jobbigt med jobb under julen. Får hoppas du får varva ner nu och få en mysig fortsättning på julen iaf. Också nyfiken på vad du jobbar med? 
  • Bebisnummertvå
    mamma10och12 skrev 2011-12-26 18:33:51 följande:
    Vad trist =/ Vad jobbar du med?
    JObbar som undersköterska På ett ålderdomshem, så vi är tvungna att jobba antingen jul eller nyår o då la ja julen detta år, ger ju bra med Pengar oxå...
Svar på tråden Gravid i Västerås