• Fiona84

Gravid i Västerås

Är gravid med andra barnet, har en son född 05. Vore roligt att se om det finns fler från västerås som går i väntans tider då det skulle vara roligt att följas åt =) Spear ingen roll hur långt gången du är i graviditeten utan alla är välkomna:) Spelar heller ingen roll om du väntar ditt 10 de eller första barn;)

• Svar på tråden Gravid i Västerås
  • mamma10och12
    Tre solstrålars mamma skrev 2011-12-20 20:18:44 följande:
    Tack tjejer för krya på Fick ny tid för ul till fredag istället med hopp om att jag bättre då. Egentligen spelar det inte jätte stor roll för mig med ul. Har sett förr och känner ju kotten böka för fullt så inte alls tveksam på att gravid Har också gjort nupp/kubb redan så fick mkt bekräftat då. Kanske kan de upptäcka andra möjliga fel iof vilket kan vara bra men för övrigt kvittar det Tycker mest det jobbigt när de trycker på magen och krånglar 3D/4D vore skillnad för då får man ju se hur bebisen ser ut vilket vore kul Har inte heller problem med bröstmjölken och aldrig haft heller men roligt höra om fler som råkat ut för att det läckt lite under grav av er. Inget som är konstigt men blir ändå lika förvånad varje gång Retromamma: hur gammal är din jänta?
    Vissa lä gör ju 3D vid RUL lite lyx!

Min dotter är 16 månader, så jag ammar någon gång per dag =)
  • LillTina

Nu har jag haft ett lyckat Ul och de sägs att vi ska få en liten pojke:) så roligt med en av vardera.

• mamma10och12
    LillTina skrev 2011-12-21 10:02:17 följande:
    Nu har jag haft ett lyckat Ul och de sägs att vi ska få en liten pojke:) så roligt med en av vardera.
    Grattis! Verkar bli väldigt många pojkar i maj! =)
  • LillTina
    mamma10och12 skrev 2011-12-21 11:09:15 följande:
    Grattis! Verkar bli väldigt många pojkar i maj! =)

ja men de är spännande.

trodde att de var en pojke också=)

efterosm att man har mått så annorlunda den här gången..

• mamma10och12
    LillTina skrev 2011-12-21 11:18:43 följande:

ja men de är spännande.

trodde att de var en pojke också=)

efterosm att man har mått så annorlunda den här gången..

Aha, på vilket sätt annorlunda?
    Jag tycker den här graviditeten är identisk med den förra :P
  • LillTina
    mamma10och12 skrev 2011-12-21 12:32:01 följande:
    Aha, på vilket sätt annorlunda?
    Jag tycker den här graviditeten är identisk med den förra :P

förra gången mådde jag tipp topp hela gravididiteten.

nu har jag mått illa på morgonen, fått dålig hy, migrän för jämnan och allmänt ont i kroppen.

så därför trodde jag de kunde vara en pojke den här gången och hade rätt=)

• mamma10och12
    LillTina skrev 2011-12-21 13:23:12 följande:

så här ser han utSolig
    Wow vilken bra bild! Hela lilla kroppen =)
    Jag har moderkakan i framvägg så det gick bara att få bra bild på fötterna och ansiktet typ
  • LillTina

Ja jag fick några superfina bilder:) han sparkades för fullt när jag gjorde ul.

• Tre solstrålars mamma

Retromamma: Jag ammade också äldsta när vart gravid med yngsta men var tvungen sluta för min kropp orkade inte både amma och baka bebis då. Äldsta dotra var då 15mån. Har det fungerar bra för dig? LillTina: Vilken bra bild, vad roligt Och vad mysigt att veta! Jag är så nyfiken så vill mer å mer veta. Maken har börjat bli sjuk nu så jag hoppas nästan gan inte kan följa med på fredag så jag kan få reda på könet Elak jag är men vill ju sååå gärna veta. Jag är ju på benen idag iaf så jag borde ju kunna gå

Älskar mina små trollungar
Svar på tråden Gravid i Västerås