Tre solstrålars mamma skrev 2011-12-23 22:46:36 följande:
Nu skriver jag från iphone igen så blir inte så långt. Vi var på ul idag och fick se bebisen. Vi velade med könet. Maken ville inte först så då sa jag nej. Sen ångrade han sig, haha

men då var det försent. Jag såg ingen snopp iaf och tyckte jag såg de typiska tre strecken så jag tror absolut det är en liten tjejja

Sedan blev jag flyttad till bf 16e maj istället för 18e. Stämmer bättre med min egen uträkning och roligt att för en gångs skull vara överrens med ul

Fick också jättebra bilder, valde 4a st. Kan lägga upp en sedan när är på datorn. Har mått sådär idag. Är nog litet tagen ändå med dubbelklapprande hjärta, tyngd i bröstet och superont i ryggen. Ska sova nu så orkar med en heldag imorgon med släktingar

God Jul allesammans!!!
Vad mysigt! Skönt att bli flyttad åt "rätt håll" iaf!
Jag äter både sill och gravad lax, sill är okej så länge den är inlagd, eftersom lagen gör att det inte bildas massa bakterier. Lax åt jag idag, bara för att jag vet att pappa fryser den i fem dygn och hanterar den riktigt bra. en imorgon kommer jag inte våga äta lax, vet inte hur min faster gjort den.
Undviker korv, pateer, konstiga ostar, lufttorkat kött, och glögg såklart