• Fiona84

Gravid i Västerås

Är gravid med andra barnet, har en son född 05. Vore roligt att se om det finns fler från västerås som går i väntans tider då det skulle vara roligt att följas åt =) Spear ingen roll hur långt gången du är i graviditeten utan alla är välkomna:) Spelar heller ingen roll om du väntar ditt 10 de eller första barn;)

• Svar på tråden Gravid i Västerås
  • Bebisnummertvå
    Tre solstrålars mamma skrev 2011-12-26 21:08:17 följande:
    Då ändrade jag litet i listan igen

Lät jobbigt med jobb under julen. Får hoppas du får varva ner nu och få en mysig fortsättning på julen iaf. Också nyfiken på vad du jobbar med? 
    Tack! Glad

jobbar som undersköterska På ett ålderdomshem .
    Ledig imorn, så ska gå På bio med sonen Glad
  • mamma10och12
    Bebisnummertvå skrev 2011-12-26 21:48:14 följande:
    JObbar som undersköterska På ett ålderdomshem, så vi är tvungna att jobba antingen jul eller nyår o då la ja julen detta år, ger ju bra med Pengar oxå...
    aha, okej =) har också jobbat som USK. så ja, bra pengar blir det ju=)
    mysigt med bio imorgon! =)
  • LillTina

Har också jobbat som usk. De är ganska tungt arbete när man är gravid.
    Fick förresten min bf flyttad till 22 maj inte 21. Vore kul att träffas något tycker jag.

• JennyL29

hejsan mammor

får man hänga påer tråd????

Har en son  född 05 bor påBäckby i Västerås. Vi har föröskt sedan han var ett par år att bli gravidamen först nu den 23:e dec plussade vi. Vi äer oerhört glada.     

• Bebisnummertvå
    JennyL29 skrev 2011-12-28 10:36:09 följande:
    hejsan mammor

får man hänga påer tråd????

Har en son  född 05 bor påBäckby i Västerås. Vi har föröskt sedan han var ett par år att bli gravidamen först nu den 23:e dec plussade vi. Vi äer oerhört glada.     
    Grattis & välkommen! :)
  • mamma10och12
    JennyL29 skrev 2011-12-28 17:13:11 följande:
    bebisnr2:tack så m ycket

vart bor ni andra i stan?    
    Vi ska snart flytta till Viksäng, har en dotter på snart 1½ =)
  • Bebisnummertvå
    LillTina skrev 2011-12-28 09:05:22 följande:
    Har också jobbat som usk. De är ganska tungt arbete när man är gravid.
    Fick förresten min bf flyttad till 22 maj inte 21. Vore kul att träffas något tycker jag.

Ja nog är det tungt... Ska till SPEC MVC om en vecka då ska jag Prata med läkaren om sjukskrivning, min bm rådde mig till det... Hon tycker att jag måste ta det lite lugnare.. Får ondare o ondare för varje dag.. :( Men bara att stå ut, får ju nå underbart sen  Hjärta

Ja det vore skoj att ses :)

Svar på tråden Gravid i Västerås