• Naimisen

Augustibebis 2012

Avokado- Ingen förändring på vågen än. Gick upp 13 kg sist och ner 19 på mindre än 1 år, ja hoppas på att de blir så denna gång med..vill verkligen inte hamna på 20kg+.
    vet inte om
    Man samlar på sig så mkt vätska nu, är ju mer på slutet

• Naimisen

På tal om kostnader, vi levde på en lön och ja fick lägsta nivå från frk. Vi har inte levt jätte snålt, och dessutom har vi ett sparkonto till Neo där hela barnbidraget går in direkt som han får tillgång till när han är myndig. Kommer göra lika för bebis.
    Denna gång kommer ja ha bättre SGI vi har ganska mycket undan sparat, däremot måste vi flytta till större och köpa ny bil så vi kommer ha högre utgifter denna gång.

• Naimisen

Carolines- Hade mina vanliga jeans hela graviditeten, med gummiband i gylfen dock, men de funkar om man har låga jeans.
    Köpte bara en mjukisoverall och 1 par jeans från hm's mamma avd. Mjukisoverallen använder jag fortfarande och jeansen tyckte jag inte alls om.

Kommer köpa de mamma kläder jag vill ha från asos. Dom har jätte fina saker, och jeans utan mudd, med vanlig gylf och resår i i linningen där framfickorna sitter.
    Tyckte inte alls om jeansen utan gylf.

• Naimisen

Anneh- Har också feber sedan igår. Inte roligt, men de ska inte vara någon fara va ja vet. Va ja förstår är de långvariga infektioner som är skadliga..inte vanliga förkylningar.

• Naimisen

Fortsätter på Gadgets förkortningar.
    RUL

• Naimisen

Fan texten försvann..suck. Jobbigt att skriva från telefonen.

• Naimisen

Äh nu ger jag upp. Vet inte vad felet är

• Naimisen

Emelie- Ringde några dagar efter plusset. Men så fort man bestämt var man vill gå, vissa ställen är de lång väntetid på.
    Vissa i tråden har fått tid nu och ja fick den 27e

• Naimisen

Jordgubbsylt- Rutinultraljud står de för. De får i ca v 18-20.

Svar på tråden Augustibebis 2012