• Naimisen

Augustibebis 2012

Anna- Ja de kommer säkert gå bra, blir perfekt för då kan pappa ta ut semester innan bebis och sen de första tio dagarna så de blir en lååång sommar då vi först kan fokusera på Neo och sen komma in i rutinerna med bebis.
    Vi kommer göra KUB.

Kosmos katten- Vi diskuterade mkt pm uppfostran och hur vi vill att våra barn ska ha de innan vilket vi va väldigt överrens om. Och föräldraledigheten.
    Fast vi diskuterade aldrig vad vi förväntade oss av varandra, hur vi skulle göra med egentid etc. De har vi tagit som de kommit på gott och ont.
    Svårt att planera allt då alla barn och livssituationer är olika, men bra tt diskutera sen får man räkna med att allt inte går som man tänkt.

• Naimisen

Gadget- Håller tummarna att ni får se ett hjärta!

Har ni andra några smeknamn såhär tidigt på bebis?
    Ja har inte riktigt tänkt egentligen på de men för mig har de blivit Lillhjärtat. Neo hette Lilla Fu i magen.

• Naimisen

Välkommen Hanna och grattis!

V3ritas- Jag har redan bokat tid, den 27/12 ska ja dit. Sa iofs inte att de var 2a barnet men dom fråga inte heller.

• Naimisen

Vecka 6 (5+0), sakta går de men framåt.
    Har mått illa nu i natt och på morgonen.
    Imorn är de julfest på jobbet, får se hur ja ska slingra mig ur alkoholfrågan.

• Naimisen

Nyköpingsbo- Kan du inte åka in på gynakuten om du är orolig?

• Naimisen

AnnaSv- Var de mama Mia du går på?

• Naimisen

Välkomna ni nya och grattis!

Har nog varenda symptom man kan ha, illamående, hunger, huvudvärk, finnar, andfådd etc.

• Naimisen

Välkomna alla nya!
    Nu börjar vi bli riktigt många?

Any19877- Bott i sollentuna länge? Är själv uppväxt där fast bor inte där längre.

• Naimisen

Råkade trycka på skicka lite tidigt.

Vill att magen ska börja växa ska de ju stå

Svar på tråden Augustibebis 2012