Augustibebis 2012
Hoppar in här i tråden jag med, BF 9/8 som det ser ut nu, ska på RUL imorgon så då får vi se om datumet flyttas eller ej. 21år, första barnet :)
Hoppar in här i tråden jag med, BF 9/8 som det ser ut nu, ska på RUL imorgon så då får vi se om datumet flyttas eller ej. 21år, första barnet :)
Min lill* skutt har också lugna stunder för sig ibland.. Är väl fortfarande bra sväng rum där inne kanske, men oftast när jag lägger/sätter mig å vilar så ska de buffas å sträckas och göras kullerbyttor! Så mysigt så :)
Marmite: vart var du och kollade på vagn? Alla ställen vi varit till har inte Kronan, skulle vilja "testköra" en sådan... :) jämföra med Enmaljuga Edge Duo som vi är inne på att skaffa nu. Någon som vet om det är stor höjdskillnad på dessa på modeller? Tycker Kronans liggdel ser ut att vara så låg..
Emmaljunga menade jag ju förstås...
Challelotten: det finns en Läkemedelsupplysning man kan ringa och rådfråga, vet dock inget nr. Men tanken slog mig att de kanske ger samma info som kan stå i bipacksedeln eller va de heter.. Testa att ringa kan man ju göra :)
Någon som har barn sen förut som har tagit Fragminsprutor under graviditeten? Jag har hört något om att Fragminsprutorna kan ställa till det med olika sorters bedövning, att man inte kan få tex ryggbedövnigen..
7eHimlen: tack för svar.. :) det där med snabbare förlossning och inte gå över tiden lät oerhört bra ;) jag tar Fragminsprutor för att min pappa har haft flera proppar + att min syster fick flera proppar under sin graviditet. Så har dom testat mig och jag har en ökad risk för att få blodproppar jag med. Har tagit dem sen v. 12 och ska fortsätta tills efter förlossningen :) Lycka till, till dig också! :)
Jag undrar om det är någon som har erfarenhet/vet någon som haft en Recaro-bilbarnstol för nyfödda? :) bra eller dåliga??
Strongenough: jag har halsbränna... Varje dag.. Tar Novalucol som är receptfritt mot de.. Man kan ta 1-2 tabletter åt gången, jag tycker det hjälper bra men inte alla gånger. :)
Anneh: är inte Blutsaft typ samma sak som niferex tabletter?