Inlägg från: ullis1990 |Visa alla inlägg
  • ullis1990

Augustibebis 2012

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    Lite blommor och styrkekramar till er som har det jobbigt!  
  • ullis1990
    DetGodaLivet skrev 2012-06-06 21:51:39 följande:
    Själv har jag ont i en axel, nån muskelfästeinflammation eller nåt? Skulle behöva ha sådan där gel, men det får man inte ta som gravid. Man blir jäkligt nedstämd över att ha ont även om det inte är vrålont.- Det där malande liksom...att det aldrig ger sig. Tror det blir värre av att jag sover så ensidigt.

Aloe Vera har väl någon gel som heter Heat Lotion som man kan blanda med en annan gel ifrån Aloe Vera  
    Mamma har båda dom gel:arna iallafall och hon brukar ta en klick av varje och blanda ihop och smörja in sin axel som hon har inflammation i..  
  • ullis1990

Har läst att om man ligger på högersidan kan bebisen trycka på nån åder och nerv eller nått som gjorde att mamman kunde bli yr och illamående.. Men om de stämmer vet jag inte! Jag själv kan inte sova alls på högersidan som tidigare varit min favoritsida.. Nu får jag halsbränna tills jag kräks om jag ligger till höger..

• ullis1990

Banan gör halsbrännan värre för mig. :/ men ett glas mjölk och en Novalucol efter de brukar lindra så jag kan somna iallafall :)

• ullis1990

Kul att du är tillbaka Mammsen! Vi har skrivit och funderat många gånger vart du tagit vägen. :)

• ullis1990

Här får man åka hem efter 6timmar om mamman och barnet mår bra... Både som förstföderska och omföderska. Jag hoppas på att få stanna kvar, pga att jag tar blodförtunnande sprutor. Har fått för mig att de måste ha mig under uppsikt efter förlossningen då. Har dock inte tagit upp detta med BM än..

• ullis1990

Vad duktiga ni är ni som tränar... Jag kommer mig inte för det alls! Var väl inte direkt någon träningsmänniska innan jag blev gravid heller - men ska ta tag i de efter fl, hoppas jag ;) Ska till tandläkaren på undersökning idag mitt på dan, hur är det med det då?? Med röntgenbilder?? Ska man säga ifrån de/är de farligt? Eller tar dom inte bilder alls när dom får reda på att man är gravid? Glömde tala om det när tiden bokades...

• ullis1990

Ang. tandläkarundersökningen så fick jag ett blytäcke över mig och någon nack-krage. Tandläkaren tyckte att 2st bilder räckte istället för 6st. Skulle få komma tillbaka efter fl och ta nya bilder :)

• ullis1990
    Karo77 skrev 2012-06-23 08:22:47 följande:
    God morgon allihopa! Sitter pa terassen i stekande morgon sol bara ibikini. Pa menyn: kellogs spécial Med mjolk, kaffe, honungsmelon och persika. Harliga sommar!!!!!

men du!!! här sitter man i soffan och tittar huttrande ut på regnet som fint durar utanför fönstret! :(
Svar på tråden Augustibebis 2012