Inlägg från: ullis1990 |Visa alla inlägg
  • ullis1990

Augustibebis 2012

Ang. familjeproblem så har jag eller ja, vi också lust att strunta i barndop. Det kommer bara bli en jobbig tillställning för oss.. Sambons föräldrar är separerade pga att deras ena son dog i leukemi för i år 12 år sedan. Sedan dess har det baktalats osv osv osv.. hela tiden :/ Plus massa annat skit, så de känns inte ens kul att tänka på/planera ett dop...

• ullis1990

Även fast både jag å sambon egentligen vill ha och skulle tycka det va jätte mysigt med resten av släkten... :)

• ullis1990

Hårfärgning vid graviditet - olika bud tydligen? Ja, nu sitter jag här med färg i håret iallafall.. Korsdrag i lägenheten så jag slipper få i mig den starka lukten.. Vi båda verkar må bra :P hoppas på bra resultat också...

• ullis1990

Godisbit: hårfärgningen är klar och resultatet blev som förväntat :) det ända jobbiga var att stå framåt lutad och skölja ur färgen och efter behandlingen, haha :)

• ullis1990

Här är en med måånga bristningar. Är helt röd/lila/ljus randig ifrån lååg bikinilinje ända upp under brösten. + små bristningsprickar på höfterna/kärlekshandtagen, får se om dom tänker spricka fram eller om dom håller sig till att vara prickar. Under brösten och på yttre sidan av brösten har jag också fått fina tiger linjer..

• ullis1990

LiJon: jag förstår dig å nojjar över samma sak... :) jag nojjar även över det här med att läcka fostervatten.. Är inte van att ha så vattniga flytningar, jag menar, hur märker man skillnad? :P

• ullis1990
    Challelotten skrev 2012-07-06 11:21:42 följande:
    Ni som dricker hallonblaste vilken vecka började ni? Går in i v.36 imon (35+0).

Jag har beställt hem hallonbladste och ska börja nästa vecka när jag fått hem det. är idag i vecka 35+2
  • ullis1990

Min BM gav rådet att smälla i dörrar, be pappan att prata med jättemörk och hög röst, dricka isvatten och "trycka in" händerna i magen.. Man buffar ofta för löst för att få gensvar om bebis är trött.. Dock hjälpte inget av detta mig när mitt lilla pyr inte rörde sig. Så vi åkte in till FL och lagom tills som satte igång en ctg-kurva började fjunis att sparka å böka :) Ring om Dunst orolig, hoppas det går bra, Cupcakekiller!

Svar på tråden Augustibebis 2012