Inlägg från: ullis1990 |Visa alla inlägg
  • ullis1990

Augustibebis 2012

Jaha.. Jag har hört att Blutsaft är "lika starkt" som tabletter men snällare för magen. Kanske ska kolla upp det då! :)

• ullis1990

Vi kommer också att använda kudde, oavsett vad som sägs eller skrivs om det :) mina syskon har haft de till sina barn också och det har funkat bra :)

• ullis1990

Cupcakekiller: vi gav 9100:- för våran med liggdelen, sittdelen och en skötväska. Vi köpte våran på barnens hus och i färgen "nautic navy" :)

• ullis1990

Kampis: samma här med babyboxen. Pampers-kupongerna gick ut i slutet på 2011.. Igen blöjhink. 2 nappar, en tunn tidning, en tråkig skallra..

• ullis1990
    anneh skrev 2012-04-20 13:50:47 följande:
    Nån mer som är kommunalt anställd? Glöm då inte att kolla upp er rätt till föräldrapenningstillägg! Det betalas tydligen inte ut automatiskt på alla arbetsplatser..

vad är föräldrapenningstillägg? *okunnig*
  • ullis1990

LiJon: jag har också 2st jobb. Jag ringde till FK och bad dem att skicka ut dubbla papper :)

• ullis1990

RockTheRebell: vi får också gå på förlossningsvisning här i Uppsala Län :) inte alla som får de i övriga Sverige vad jag förstått :)

• ullis1990

Illamående, yrslig och som bortdomnad från underlivet och ner till knäna ungefär... Undra tro varför de är så?

Svar på tråden Augustibebis 2012