Augustibebis 2012
Jaha.. Jag har hört att Blutsaft är "lika starkt" som tabletter men snällare för magen. Kanske ska kolla upp det då! :)
Jaha.. Jag har hört att Blutsaft är "lika starkt" som tabletter men snällare för magen. Kanske ska kolla upp det då! :)
Sommaren12: en gå ner i vikt tråd måste vi ha!! :P
Vi kommer också att använda kudde, oavsett vad som sägs eller skrivs om det :) mina syskon har haft de till sina barn också och det har funkat bra :)
Cupcakekiller: vi gav 9100:- för våran med liggdelen, sittdelen och en skötväska. Vi köpte våran på barnens hus och i färgen "nautic navy" :)
Kampis: samma här med babyboxen. Pampers-kupongerna gick ut i slutet på 2011.. Igen blöjhink. 2 nappar, en tunn tidning, en tråkig skallra..
LiJon: jag har också 2st jobb. Jag ringde till FK och bad dem att skicka ut dubbla papper :)
RockTheRebell: vi får också gå på förlossningsvisning här i Uppsala Län :) inte alla som får de i övriga Sverige vad jag förstått :)
Illamående, yrslig och som bortdomnad från underlivet och ner till knäna ungefär... Undra tro varför de är så?
Naimis: känner mig precis likadant fast - hungern och + illamående..