Augustibebis 2012
Haha eller hur, kampis
Autocorrect är cp!
Haha eller hur, kampis
Autocorrect är cp!
Sally12; grattis!
Ååh var bor ni som har sol? Vi hade i lördags efter 3 v med regn. Vill ju också hinna bada innan jag fött!
Var hos en ny bm idag, gick bra. Sf på 36, bebis huvud nedåt med ej fixerad. 115/60 BT. Viktuppgång 16 kg sen v 10
V 37+3 nu.
Verkar bara regna i dalarna.. Är så deppig och nere för hela sommarn har regnat bort. Blommorna har ruttnat o jordgubbarna är sura.. Ser inte glada människor nånstans.
Åh jag gnäller ofta, haha.,.
Men tack till er som delat med sig av ert fl brev! Fler punkter ska fyllas i.
Lijon; jo tänk om vi ist hade haft jättevarmt, hade klagat då med :)
men jag måste prova att bada med jättemagen för det är nog skönt som de flesta säger!
Och att rensa o städa är perfekt när alla jobbar..
Nuu är jag trött på alla kommentarer om magen jag med, som någon skrev. Cyklade runt byn nyss o fler st frågade o kommenterade... From nu tänker jag skicka mannen till affärn o bara hålla mig på gården och o i skogen.
4 liter... Hahaha.. Om man kunde spara så mkt sen sist man hade sex så skulle min man ha det... Haha usch..
Sitter alldeles för mig själv ute på en liten udde vid vår sjö och har nyss badat!!! Fy saaatan vad kallt! Men det känns skönt nu efteråt, för vi har solsken!!!!
Grattis naimis!!!
Nutella??? Yu uum!! Kan äta en burk ganska snabbt! O ananas har jag ätit hela första å andra trimestern utan att de hänt nåt. Men man kanske lär äta fem om dagen kanske
Grattis till alla bebisar och lycka till imorgon tjockisbullen!
Ajaj nu har jag nog stressat lillen. Känns som han försöker ta sig ut genom skinnet. Åkte lite offroad m fyrhjuling o det var som att sitta på en mekanisk tjur i 20 min. Kan han tagit skada av detta tro?
Nämen Grattis Albasmamma!!!
Vill med se batman men de biografer vi har har så sjukt obekväma stolar!
Rekommenderar verkligen snövit! Jag grät en skvätt där till ett underbar låt... Och chris hemsworth!!! MUMMa komsikomsi