Augustibebis 2012
Jag har bara 11 dagar kvar till RUL! Sen blir de att berätta på jobbet
Jag har bara 11 dagar kvar till RUL! Sen blir de att berätta på jobbet
Sommaren12- De lät som en bok jag måste köpa.
Imorn är det 17+0 för min del, och alltså bara 23 veckor till BF känns som en sjukt kort tid.
Vet inte om de känns så för att man vet hur tiden flög fram sist, och nu har jag dessutom en vilding och ett roligt jobb så de lär gå ännu fortare.
Igår fick jag reda på att en vän fick sin andra dotter i helgen. Och att en annan kompis precis hämtat ut sin Donkey för bevis kommer inom de närmsta veckorna.
Tror ni man längtar något eller?!
Vi har fått mini-semlor på jobbet, hade säkert kunnat smälla i mig 2 till.
Är något kräsen när de gäller semlor och de från mataffären är inget vidare, helst ska de vara hemmagjorda.
Mitt bästa knep för perfekta semlor är att låta mamma stå för bakningen.
Gadget- Va inne i en barnbutik i höstas och ägarn sa att emmaljunga skulle släppa vinter/terräng hjul till dom modellerna med svängbara hjul. Kanske något att kolla upp om du är sugen på deras vagnar.
Nu har jag inhandlat mina första mammabyxor, dom är dock oprövade så vi får se om dom passar
När vi började planera bröllop sa vi att vi skulle gifta oss utomlands i Sydamerika eller Karibien, bara ta med oss den närmsta familjen.
De slutade med ett kyrkligt bröllop här i Sverige, med fest på ett slott, middag och liveband för nästan 100 gäster.
Men de ångrar vi inte för vi och alla andra hade de fantastiskt roligt.
Idag går jag in i vecka 18!!!
Ja har mått piss i 2 dagar, illamåendet är tillbaka, magen strula, jag är orkeslös och jag känner mig rätt låg.
Börja med Niferex nu igen efter nån veckas uppehåll då magen vart förstörd av dom, men hellre de än denna trötthet.
Börjar nästan fundera på om jag åkt på magsjuka nr 2 för säsongen, de går på jobbet men jag har ju inte spytt än iaf.
Och så har ännu en prinsessa kommit till världen, Viktorias och Daniels. Mysigt! Våra barn kommer vara födda samma år som den nya Kronprinsessan
Kristina är ett bra namn på prinsessan, mitt släktnamn dessutom. Fast blir de en tjej hade ja tänkt att bryta traditionen och ge henne mellannamn efter min biologiska mamma, men de ena utesluter inte de andra fast då kanske vi får ge sonen ett till namn för rättvisans skull
Estelle var ju inte helt tippat men ett superfint prinsessnamn, kan bli poppis
Så verkar magsjuka nr 2 för säsongen vara ett faktum för hela familjen.
Vill bara få va frisk nu