• Naimis

Augustibebis 2012

Hejåhå- Nej inte som hon nämde

• Naimis

Novalina- Hejåhå undrade varför jag va insatt i forskning till GBS, och om de va för jag vill ha de själv.

• Naimis

Vi har inte kommit så långt än förutom att vi ska ta halva var.
    Tänker nog inte ta ut mer än 4 dagar/v, börja jobba i maj nästa år och sen ta några veckor på sommarn då maken kan ta ut semester.
    Vi ska börja planera denna sommar först.

• Naimis

Godmorgon tjejer!
    Trodde verkligen att min mage skulle synas tidigare denna gång, visst putar den lite men drar jag in den är den platt som en pannkaka, går in i v 17 imorn.
    Nån som känner igen sig?

Känns lite trist, men jag får trösta mig med att jag förmodligen inte kommer bli speciellt otymplig och stooor som en del blir (blev inte de förra gången). Men jag vill ju ha mage!

• Naimis

Godmorgon tjejer! Har åkt på någon jäkla influensa igen. Inte helt oväntat då resten av familjen varit sängliggandes sedan i fredags.
    Hosta, feber, muskelvärk och huvudvärk, som de verkar har febern försvunnit under natten iaf.
    Jag har känt av som sammandragningar hela helgen till och från och nu gör hostan de inte bättre, fy va de gör ont varje gång jag hostar.
    Blir iaf hemma från jobbet idag.

• Naimis

Välkommen banana!

Randiga- Usch va hemskt, hoppas att du blir okej snart.

Min underbara 22-månaders son är så söt. När vi frågar var bebisen i magen är drar han upp min tröja och klappar mig på magen.

• Naimis

Sitter och kollar på alla fina mamma kläder jag vill köpa, och suktar mig själv med alla underbara små bebiskläder som finns.
    De första mammakläderna är ju inte super nödvändigt än men de blir nog 1 par byxor snart.
    Bebiskläder blir efter rul. Älskar Newbie kollektionen men även Zaras bebiskläder är heeelt underbara.
    www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/category/se/sv/zara-S2012/189603/MINI+(0-9+månader) product

• Naimis

Jloow- Jag har ägt en Cameleon, och var mer nöjd än missnöjd. Den är som sagt underbar att köra på plant underlag, perfekt när man är i affärer och även om man åker kommunalt. Tar inte så stor plats och den väger inget.
    Jag håller inte alls med Tina lind om att liggdelen är trång, det är en av de rymligaste på marknaden. Min son fick fortfarande plats när han var 1 år.
    Det den föll på för mig var hur jäkla osmidig den blev på vintern, när de var dåligt plogat gick de inte att köra utan vinterhjul och den tappar hela smidighetsfunktionen med vinterhjulen då dom inte är svängbara.
    Sen är de superbra att man kan sätta på babyskyddet direkt på chassit, lattehållaren är en mkt användbar liten finess däremot föredrar jag fotbroms på vagnen framför handbromsen och luftdäck.
    Men allt är ju en smaksak.

Svar på tråden Augustibebis 2012