• Naimis

Augustibebis 2012

Ellenbmt- Är de inte så att vissa lägger på sig de mesta i början, några i mitten och andra slutet?! Och amningen är ju bästa vikt-rasar-tipset

• Naimis

Sandrina- Yes, fast ja går på mama Mia karlaplan. Visste ju inte att ja fortfarande skulle jobba här när jag var på inskrivning.

• Naimis

Allt såg fint ut på RUL, nytt BF 27/7..men jag kanske får hänga kvar här ändå?!
    Shit jag är i vecka 20 (19+0)!
    Trots att det inte var helt lätt att se så är det med största sannolikhet en lillebror i magen.
    Precis som jag misstäkte, vi är superlyckliga just nu

• Naimis

Hummingbird- Stort grattis!

Hur ser de ut ön så länge är de 2 killar och 2 tjejer som vi vet? Eller har jag fel?

• Naimis

Fick förresten veta att jag hade moderkakan i framvägg. Har ändå känt bebis sparka.
    Finns de några risker med att ha den i framvägg?

• Naimis

Lillakotten- Vår son vet, fast han är lite liten för att fatta än. Men han pussar på bebisen i magen.

• Naimis

Sommaren- Buggan är de bra kvalitet på. Bra service om något skulle gå sönder och lätt att få tag på reservdelar.
    Dessutom tror jag att de är 3 års garanti på dom, jag kanske har fel och de bara gäller donkeyn men då är de 2 år annars.
    Jag har haft en ny, och en av mina vänner har haft 2 begagnande med ett par år på nacken och har inte haft problem alls.

Hummingbird- Har ingen erfarenhet av den. Däremot tycker jag de är otroligt smart med den höjbara sitsen.

Svar på tråden Augustibebis 2012