Augustibebis 2012
Använder ni plastad frotté till säng och barnvagn? Eller hur gör ni för att undvika kräk/bajs/kiss på madrassen?
Använder ni plastad frotté till säng och barnvagn? Eller hur gör ni för att undvika kräk/bajs/kiss på madrassen?
Jag HATAR sjukhusmat. ALL sjukhusmat.
Kommer inte äta den. De får gnälla på mig om de vill. Tror inte min man kommer få sova över (brukar inte finnas plats här) så han får bre mackor och ta med sig.
Får rysningar bara jag tänker på deras konserverade skrynkliga potatisar som är micrade tills den lilla näring som fanns är borta helt... huuaa!

Grattis Jloow och Karo!! =) Underbart med allt smått som trillar in! =)
Ep: Jag får också höra att jag är liten. Fast jag är rätt glad för min lilla mage i denna värmen. Är kämpigt nog som det är! Men förstår hur du menar. Folk undrar hur många MÅNADER jag har kvar och inte dagar... 
Grattis till alla små bebisar! Jag hinner knappt med, varje gång jag kikar in (å jag e ju rätt aktiv) så har en ny sötplutt kommit till världen!
7eH: min sambo störs också av "kylan" på natten. Vi har vanligtvis dubbeltäcke men jag tog ut det för flera veckor sedan och sen dess gnäller sambon över att han fryser. Men han kan ju ta ett litet täcke över sig. Jag håller på att DÖ av värmen om nätterna. I morse var det dock bara 17 grader å det har regnat sen dess så nu njuter jag haha!
Efter lite av mannens helt underbara pannkakor har jag städat lägenheten med lupp samt grovstädat balkongen. Är nu rätt öm... :S
Bullar bakte vi förra veckan och frös in. Tror ni det e några kvar eller? :D Bebisbesöket får nog ta med egen fika, här överlever inga godsaker så länge jag är gravid...
Hihi! Roar mig med att läsa tråden från i vintras. Alla är oroliga över vad de kan äta på julbordet samt håller på att dö av längtan till RUL! :D
Och nu regnar det bebisar i tråden. Vad fort det går ändå!
Grattis Juliette!! :) hoppas vändningen går bra imon Tesdy, lycka till!
Hejåhå: låter väldigt jobbigt. Vilken svår tid när allt bara borde va lycka. :( jag förundras ändå över hur starka ni som fått barn med komplikationer verkar va. Fortsätt kämpa! Jag hoppas ni får positiva besked snart och att det inte dröjer allt för länge innan du får hålla din lille son. Peppkramar!