Inlägg från: Sommaren12 |Visa alla inlägg
  • Sommaren12

Issan: jag har lärt mig räkna från värken börjar tills nästa värk börjar.

Kampis: fynd! Var hittade du den? :)

• Sommaren12

Idag firar jag och mannen att vi varit tillsammans i nio år. Åt mysig lunch i vår saluhall och ikväll blir det sushi, mmmm!
    "Råkade" även köra iväg sent igårkväll endast för att köpa ett Bigpack glass, ni vet sån barnslig päron/jordgubb/vanilj? Haha tryckte i mig säkert halva paketet igår och resten lär ätas upp ikväll. Med karamellströssel. Moget värre... ;)

12 dagar kvar idag. Seeeegt!

• Sommaren12

Förresten, DetGodaLivet, du som brukar ha sån bra koll. Vet du nån bra nätbutik med kläder/inredning för barn som har ordentlig rea? Du hade ju fyndat nåt villervalla billigt tex.

• Sommaren12

Tack!! :) sambon bara himlade med ögonen när han kom hem igår och fann mig med en stor skål i högsta hugg. Jag skyllde på halsbränna, men vet inte riktigt om jag var övertygande hmm... ;)

Ok detgodalivet. Jag har allmänt så dålig koll på internetsidorna å jag suger på att informationssöka. Hamnar alltid på något trista och förutsägbara jollyroom och babyshop... Imon tror jag jag ska ta ett runda till stan och se om jag kan fynda nåt. Inte för att det är nåt jag behöver eg, är bara uttråkad och kan inte tänka på annat än bebis!

• Sommaren12
    A R skrev 2012-08-01 17:14:42 följande:
    Tror min slempropp håller på att släppa, sedan några dagar tillbaka har jag tjockt äggviteliknande slem som kommer ut. Blä... 
    Vill inte föda ännu och visst är det så att den kan släppa långt innan förlossningen startar? Har bf 30/8 och vill inte att pyret kikar ut än på några veckor. 
    Ja slemmisen kan ju släppa långt innan. Min släppte tex i v 25 tror jag det var. Den återbildas så nu väntar jag på den igen. :)

Tack alla för grattisen! :)

Och grattis till huset eightythree! {#emotions_dlg.flower} 
  • Sommaren12
    NiniMe skrev 2012-08-01 17:58:40 följande:
    Ska bara uppdatera, hade lite starkare förvärkar ett par timmar vid middagstid och nu börjar det komma igen.. Dock känner jag inte mycket att det skulle vara igång direkt, känns som jag kommer vara gravid hela mitt liv hahaha....
    Jamen herregud, vad är det för envis unge du väntar?! KOM IGEN NU. ACTION!!
  • Sommaren12

Kom precis på en trist bagatell. :( har bf 13 aug men när vi var på rul sa barnmorskan att enligt senaste mätningarna ville han ha bf till 17e. Men han tyckte inte det spelade nån större roll och de går på mätningarna som de gör på kub så 13e fick va kvar. Men usch va trist om det är så! Varje dag är en plågosam evighet tycker jag. Har inte tänkt på det förrän nu. :(

Svar på tråden Augustibebis 2012