Inlägg från: Bellatrixx |Visa alla inlägg
  • Bellatrixx

Augustibebis 2012

Nettan1982 - 2aug är det beräknat till, vet inte om det är något på g eller om det är jag som är löjlig och har haft det "för bra" under min graviditet för jag har haft värk förr men det har gått över så det kanske bara jag är som är lite klen.. Tog ett bad förut och det kändes bättre i vattnet, hoppas det går över snart  

• Bellatrixx

Jag tycker de har fina pyjamas på lindex och kappahl och det är rätt bra priser. Tycker det är fint m färgstarka kläder

Sovit som en stock inatt, varit uppe 3 gånger bara men sovit bra emellan. Magen är ännu orolig men känns bättre och värken kanske det bara är vänja sig vid.. Så idag blir det att dricka en kall chailatte i solen ihop med min bästavän som ska ha barn i mitten/slutet av sep. Mycket bebisprat blir det...

• Bellatrixx

Hejåhå-hoppas allt går bra, spännande!

Påtal om sambos, så måste jag nog säga att jag fått tag på en som gör mig väldigt glad. Blev väckt med frukost på sängen, han hade gjort en liten tårt-macka med ljus i som jag fick blåsa ut. Och sedan fick jag två fina paket, egentligen hade bara frukosten räckt. Blev så rörd, det måste vara den bästa födelsedagen på år och den har bara börjat Att någon kan göra en så glad! hoppas ni får en bra dag och att ni som varit vakna inatt får någon sömn nu på morgonkvisten eller så..

• Bellatrixx

Ellen - skönt att det gick bra med honom! Måste varit tungt för dig och lille bebisen.

Tack så hemskt mycket för alla grattis!

• Bellatrixx

Grattis till pojken!!

Någon mer som är riktigt ap-trött? Går in i v39 på fre. Vanligt att bli trött emot slutet?

• Bellatrixx

Skönt att det är fler som känner likadant, inte för det är kul men alltid trevligt att prata om saker m människor i samma sits.. Skönt att du slutar arbeta snart med, då får du vila lite extra

Känner mig helt matt, gnällig och utpumpad. Hoppas det går över

• Bellatrixx

Nu är jag på akuten för svår diarré och smärta i magen.. Får nog sitta här ett tag men bättre att kolla upp, 1177 tyckte inte det var bra för varken mig eller barnet att det rinner rakt igenom 5 dagar irad..

• Bellatrixx

Barnet mådde bra och mina värden var bra, de sa att det inte är "normalt" att vara så pass dålig i magen men att man inte gör något då det förmodligen beror på att bebisen är på g. Så ni som är kassa i magen kanske blir lite lugnade nu, men det var himla skönt att få kolla så barnet mådde bra, man oroar sig ju lite när allt man äter går rakt igenom

• Bellatrixx

Stövelkatten - fy vad jobbigt de måste ha det i landet långt borta. Låter inte alls roligt och pengar har ju en tendens att göra en både stressad och ur form, får hoppas det löser sig på något vis och att hela familjen kan få må bra!

• Bellatrixx

Vad skönt för er som fått en hel natts sömn också, men jag tycker det är lite så det är nu emot slutet 3 dagars spring om nätterna och dålig sömn och den 4e dagen ligger man som en klubbad säl i sängen och man vaknar inte av alls mycket.. Haha! påfrestande men samtidigt skönt att man får sova ikapp någon gång.

Igår sa bm att jag var öppen och att hon kunde få in ett lillfinger vilket motsvarade ca 1/2cm och då sa hon "ja, du kommer nog inte föda barn de närmsta dagarna". Jag trodde det skulle gå fort då hihi! Och det var 2cm kvar på tappen. Vad det nu innebär.. Men den som väntar på något gott

Svar på tråden Augustibebis 2012