• Naimisen

Augustibebis 2012

Välkomna och grattis alla nya!

Anna Sv- Dom är så fina. Har ju gått och suktat där ganska länge.

Lacey- Har också massa mamma kläder jag är sugen på från asos. Men jag väntar nog lite till vårkollektionen kommit in.

Min mage började inte växa förän i v 18 sist, och jag outade mig inte på jobbet förän i v 26. Hoppas hoppas den syns tidigare denna gång.

• Naimisen

Här skrivs de ser jag, har försökt läsa igenom allt.

Vad jag har förstått av mina vänner som går på mama Mia så får man inte vul eller tidigt ul gratis, utan de kostar 500 kr oavsett om man är inskriven där eller ej.
    Men jag kanske har helt fel, någon som frågat om de kostar?

Jag var så säker på att jag ska göra kub, men nu vet ja inte riktigt om jag tar ett tidigt ul istället, oavsett om de kostar.

Idag är jag tröööött, som vanligt illamående och konstant hungrig.
    Har vart på sonens lucia nu på eftermiddagen och i förmiddags hade vi en skolklass som gick lucia på kontoret, modigt av 8 åringar att sjunga för ca 300 pers (inte alla på en gång iofs)

• Naimisen

Välkomna alla nya och trist att vissa inte känner sig välkomna!

Alla är lika välkomna hit, men de är så många som skriver så man hinner inte med att skriva till alla personligen.

• Naimisen

Vilka ska gå på mamamia karlavägen?

• Naimisen

Casiopeia- Vi har en BF-lista..se länk i trådstarten

• Naimisen

FruFoxy- Ok, bra att veta, då kanske jag ringer dit imorn da

• Naimisen

Casiopeia- Haha ja vet! Inte lätt att se allt.

De finns verkligen dåligt med mammakläder, brukar spana på nätet. Asos, Nelly och så finns de några till.
    Sen går de ju att ha vanliga tunikor, toppar och koftor.

• Naimisen

Imc- Läste på babycenter att livmodern under V8 är dubbelt så stor som för 5 veckor sedan och att det och hormoner gör så man har svårt att äta

• Naimisen

Har nu pratat med 2 vänner som går/gått på mamamia karlaplan och 1 i kista och dom säger att vul inte kostar när man är inskriven. 2 av dom har gjort de

Svar på tråden Augustibebis 2012