• Naimisen

Augustibebis 2012

Välkomna och grattis alla nya!
    Vilka historier några av er har. Svårt att svara personligen på alla.

Mindre rolig dag för mig, magen och tarmarna har gjort uppror och jag har verkligen varit på sämst humör idag.

• Naimisen

Beklagar verkligen för er som fått MF!

De senaste dagarna har jag känt mig otroligt låg, fruktansvärt trött, illamående och växtvärk i magen. Är alltså på dåligt humör hela tiden och vill egentligen inte träffa någon alls, vilken tur att man har fina kollegor som gör dagarna lite lättare på jobbet. Och en underbar son och make här hemma.

• Naimisen

Carolines- Tror de bukar komma senare. De är ju förkylningstider nu, så de kan ju vara de.

• Naimisen

Hur är det med ostar och sånt. Mozzarella ska man ju kunna äta för den tillverkas under upphettning, men typ fetaost va gäller för de?
    Sen skinka, får man äta de och är de skillnad på varmrökt och kallrökt?

Just nu så är vanliga skinkfrallor de jag har dille på, även apelsiner och vindruvor.

• Naimisen

Bullen- Ja själv sörjer jag min mögelost.

• Naimisen

Godmorgon!
    Här är en som börjar bli något stressad över att de bara är 1 vecka kvar till jul.
    Inga julklappar köpta, jag som vill ha en storebror tröja till sonen har inte beställt nån än.
    Någon som vet vart man kan få tag på sånna (i fysisk butik)?

• Naimisen

Poison- Vad ja vet så är de laxen, kan inte helt säkert säga de. Men jag har för mig att om den varit djupfryst i 3 dygn ska man kunna äta den, någon som vet?
    Och de går att köpa sådan som inte är vakumförpackad, men ja skulle nog frysa den innan ändå.
    Röror har jag också hört man ska undvika, av vilken anledning kommer jag inte ihåg.

• Naimisen

Jag har ganska nyligen kommit hem från en mysig kväll med vårat underbara föräldra-kompis-gäng.

Som jag misstänkte riktade sig frågan om alkoholfri eller lättglögg främst till mig, då de andra tjejerna redan berättat att dom ät gravida.

Så nu vet hela gänget.

Massa god mat, har tryckt i mig sallad och hemma gjorda buffalo chicken wings.

Jag är så less på illamåendet, fick springa genom mataffären idag för att inte kräkas, och finnarna suck.

Pisan- Grattis!!

• Naimisen

Godmorgon! Känner nig rätt låg för tillfället, har haft växtvärk, ont i ligament och fogarna och pga de sovit dåligt i natt.

Har ont dagligen och mår illa nästan hela tiden.

Börjar bli svullen och konstant hungrig.

Känner mest att om de börjar såhär hur ont kommer jag inte ha sen?!

Ang föräldraledighet kommer vi dela lika på de, och mannen har även kvar en del från sonen så han kan va ledig länge.

Bebis kommer inte börja dagis förän tidigast januari 2014.

Svar på tråden Augustibebis 2012