Augustibebis 2012
Stövelkatten:
Tack!
Stövelkatten:
Tack!
Carolines secrets:
Vad roligt, grattis!
stövelkatten:
Jag har inte rökt på flera år och hade ett rejält sug efter cigg förra veckan tror jag det var. Jag avskyr att röka och tycker det luktar apa, men sugen var jag ändå. Man blir nog lite knäpp som gravid!
albasmamma:
Krya på dig!
Isaochbel:
Välkommen tillbaka!
Vi hade våra namn klara innan fyran blev till, himla skönt att ha det klart! Har skrivit namnen tidigare men gör det igen, Molly om det blir en tjej och Dexter om det blir en grabb! Gav maken förslaget om att kanske ha Morgan som andra namn om det blir en gosse, meeeen han var inte så pigg på idéen
Undrar varför? Hmmm
Juliette:
Men om ni tycker om namnet Alice ska ni ju gå efter det, inte hur många det är som har det?
En av mina tjejer heter Alice. Ett namn jag föll pladask för när vi väntade henne var också Nivea men det fick bli som andranamn. Det betyder Snövit på latin (kör på sagotema på våra barn)
Juliette:
Tindra, Casper, Alice (en älva i tingeling-filmen, Spöket Casper och Alice i underlandet/snövit). Vet inte hur vi ska göra nu för varken Molly eller Dexter är ju från sagor, skulle väl vara Micke och Molly, det är väl nån räv och hund som blir kompisar i en av disneys filmer? Och Dexter... ja han är ju seriemördare eller lab.proffs
Men vi får väl se över det denna gång!
Har även en katt som heter Tingeling. Vi vet, vi är knäppa.
Juliette:
Alice fyller snart 3
Men oj, nu känner jag mig blåst. Finns ju ingen film som heter Micke och Molly! Micke och Molle var det ju. Attans...