• FruFoxy

Augustibebis 2012

Vad skönt att höra att fler känner kanten vid naveln vid ungefär samma vecka. Började fundera på om det var två därinne, även om jag gjort ul för några veckor sen och bara såg en.

ellenbmt:
    Ja, nog älskar hon att vara i centrum alltid Tror nog det blir den tröjan.

• FruFoxy

stövelkatten:
    Grattis till tjejen, vad roligt! 

Och grattis alla er som varit på rul och fått glada besked om att liten mår bra! Det känns som det är hundra år kvar till vårt rul som är 1,5 vecka bort. 
    I helgen berättade vi för resten av släkten om nr4 och det blev bara glada miner. Det trodde jag inte, haha! Tröjorna som jag beställt hann dock inte komma innan helgen så det fick bli att säga det rakt ut, gick bra det med.

• FruFoxy

Carran nr1:
    Det är 18 månader mellan vår tvåa och trea och det är en av varje.   

• FruFoxy

Lycka till på rul alla som ska dit idag.

Jag känner inte heller av krabaten än, v. 17+5 idag. Med första barnet har jag känt allra tidigast och då var jag i v. 18+1 och då fick både jag och min man känna första kicken samtidigt Med de andra så har jag varit nånstans i v. 19+ och 20+ (moderkakan i framvägg den gången) innan jag känt nått, så jag är inte orolig även om jag är otroligt otålig!  
    En vecka kvar till rul för min del, åh. En evighet tills dess ju! 

• FruFoxy

Strongenough och Pixel3:
    Blir så ledsen för er skull! Hoppas det går bra för er allihopa!

• FruFoxy

Nyss hemkommen från ultraljudet. Allt såg fint ut och det är en tös därinne. Men nått förbryllar mig något. Fick hoppa tillbaka ännu fler dagar (sm 9 aug, ul. i v. 10 blev bf ändrat till 11 aug. och idag ända till 16 aug.) Alltså, jag plussade den 28 november och enligt ultraljudet idag skulle jag tydligen haft ägglossning den 26 november. Inte sjutton kan man plussa 2-3 dagar efter ägglossningen?! Har jag ALDRIG gjort förrut iaf.
    Enligt mina beräkningar, känningar och temphöjning, full stegring på äl-test så hade jag äl den 18 november. Det är jag 100% säker på. Dessutom hade vi inte heller sex nått mer efter den 16 november.
    Jag har alltid fått hoppa någon dag men det här känns inte möjligt. Ska jag försöka få tid till ett nytt ultraljud? Det här kan jag bara inte tro på. 

• FruFoxy

TheMaraja:
    Hon som gjorde rul pratade mycket om att eftersom jag inte har en 28 dagars cykel utan en 30 dagars så har jag räknat fel (??). Då tänkte jag inte på det men på vägen hem så kom jag ju på att jag har hela tiden räknat med en 30 dagars cykel eftersom jag alltid räknat ut min cykel-längd utefter när äl är. Jag är ingen nybörjare precis. 
    Och dessutom har jag ju gått efter ul som gjordes i v. 10 som gjordes på samma klinik och samma apparat, dock inte av samma person. Att det kan diffa en vecka från olika ul gör mig jätteförvånad! Ok en dag hit eller dit liksom..

• FruFoxy

Men men, ut kommer väl bebisen. Men jag blir lite orolig att nått ska vara fel på tösen..

• FruFoxy

Läste igenom mina inlägg och usch vad negativ och trist jag låter, sorry! Jag är, även om det inte märktes, jätteglad att allt är ok och att vi väntar en liten Molly Barnen också ska tilläggas!

Ha en härlig fredag allesammans 

Svar på tråden Augustibebis 2012