Augustimamman skrev 2012-01-28 13:31:41 följande:
Aprilia: min växtvärk har också blivit annorlunda. Som nån sa så sticker, hygger och drar det liksom. Obehagligt men antagligen helt normalt.
Hur mycket har du gått ner i vikt? Tycker du gör rätt som kontaktar någon och då menar jag främst för oron. Inte bra för varken dej eller bebis att oroas så mycket!
Åh, vad skönt att höra att du har samma "stickningar" som jag...
Jag har gått ner 7 kilo nu. Känns inte så bra! När jag äter fet mat, blir jag illamående. Försöker att ha lite majonnäs på mackan när jag äter, eller till äggen som jag äter. I och med att jag är glutenintolerant blir det mest riskakor ( i mackväg) som slinker ner, men lite pålägg på.
Allt som är sött, blir äckligt i munnen och jag som verkligen älskar att trycka i mig godis etc. Till och med isglass (piggelin) smakar äckligt, sött och så känner jag av färgämnet eller vad det nu är som blir beskt i munnen.
Det tråkiga är väl att jag inte haft ett normalt socialt liv de senaste 3 månaderna, jag är verkligen lycklig över att jag äntligen är gravdi, efter att ha försökt sedan 2005, men det är lite jobbigt att nästan vara sängliggande/soffsittandes.
Hmm... jaja, tids nog går det nog över.