• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Haha ja ninime vi får väl banta extra ihop sedan!! :)

Sommaren- min dotter är född ur en medicinerad depprission, hon verkar inte ha påverkats det minsta, förutom av medicineringen, men själva ungen är som vem som hellst, tror inte att de känner av hur vi mår, förutom stress och pulsökande oro lixom, men även det är nog ganska lugnt, jag hade torgskräck och panikångest med förlamande attacker i fem månader....

• Ellenbmt

Hej tossan!

Jag har haft sammandragningar så jag känner mig sjuk och trött idag. Jättejobbigt. Hoppas det blir bättre i morgon!

• Ellenbmt

Bebis hade hick igårkväll första gången jag känt det! Kul :)

Idag akut till bm för yrsel och förlamande trötthet. Hade lågt blodtryck och lite lågt järn.

Läser ikapp ikväll! Kram på er

• Ellenbmt

Mmm godmorgon! Jobbhelg på ingång, svimmade nästan på jobbet igår, då preppade vi bara, idag är det service och chefen är på plats.... Skit oxå. Hoppas att blodet håller sig i huvet!

• Ellenbmt

Trossan- fick ett junibarn 09, den sommaren låg vi på en filt i tights å tunika och gosade! Inte så mkt bad alls, men minns att magen försvann ganska fort ändå!

• Ellenbmt

Lillakotten- jag fick supermkt finnar i början av grav. Köpte avéne ansiktstvätt och creme på Apoteket. Lite dyrt men på min hy fingerade det Superbra! Annars är väl mindre smult och renligare och mindre pillande som gör det bättre, alltså allt man vill ska man undvika :)

• Ellenbmt

Vi hade kudde. Gillar gekås mer än Ikeas.

• Ellenbmt

Min bm sa att alla nässpray går bra men Max tio dagar i rad...?

• Ellenbmt

Naimis! Glöm inte att ansöka om Jämnställdhetsbonus! Upp till 13 tusen tillbaka :)

• Ellenbmt

Detgodalivet- behöver man vara kunnig för att renovera vagnar? Ungefär vad gör du med dem? Låter som en bra hobby.

Jag är en sådan som klagar å gnäller på hur tråkigt jag har det.. Vi har massor av små projekt jag kan ta mig an, men jag tycker det är bökigt att ha lilla treåringen runt mig när jag ex målar möbler, väggar eller påtar i rabatter, så istället leker jag halvhjärtat med barbies och gnäller om hur långsamma dagarna är...

Svar på tråden Augustibebis 2012