Augustibebis 2012
Maxi cosis babyskydd tror jag det är som passar! Det är en underbar vagn, hoppas ni blir nöjda! Vi har inte haft ett enda problem på två år.
Maxi cosis babyskydd tror jag det är som passar! Det är en underbar vagn, hoppas ni blir nöjda! Vi har inte haft ett enda problem på två år.
Till sommaren alltså, glömde skriva det :)
Lovisen- dadgear.com har de bästa mest funktionella, coola och praktiskaste sköt äskorna!! Dessutom förnybara!! Dyra men sp jäkla värt det!!
I dadgears så är det vita fack så man ser tydligt, ett fack för att kunna dra ut våtservetter från utsidan och så fyra blöjfack två flaskfack som man når utifrån ett liggunderlägg, och en sittdyna. Allt är vattentätt, så du kan iprincip ha välling simmandes i ett fack utan att det rinner ut.
Första tiden hade jag med mig:
Amningskoppar- mina bröst läckte som såll
Termos att hälla i mjölken i.
Amningsnappar
Napp
Spytrasor.
Blöjor.
Våtservetter.
Liggunderlag.
Extrakläder.
Något till mig för akut hunger- får man ofta när man ammar.
"Tuttbindor"
Jag tror det måste beställas... Jag fick min av min kille. Letade länge efter en med rock motiv, sen en dag så låg den där hemma. Den är styv i materialet. Framsidan/locket sitter med kardborre. Sedan är det dragkjedjor, (vattentäta dragkjedjor. )
Den kan hängas på vagnen med bara axelremmen eller knäppas med vanliga kabinhakar som hänger på väskan.
Vi har aldrig direkt behövt tvätta den, men jag spillde ut fruktpure i botten, då tömde jag den och spolade ur den i duschen, antar att det går att köra den i maskinen med, men jag har aldrig känt behov av det.
Den är otroligt rymlig och man får lätt med sig tex en större filt, två flaskor, en termos, åtta blöjor, och resten man vill ha. Ändå är den inte så stor, ganska platt.
Om någon hade frågat mig varför jag inte gjorde abort hade jag fasen blivit skogstokig!! Vad är det för typ av vänner....
Och tatueringar är vanligt bland vår generation så inte kommer barnen skämmas inte!! Vi är mkt tatuerade båda två och bår dotter, dock bara tre år, tycker det är häftigt!
Usch! Stå på dig! Klart du ska ha barn!! Har med haft någon såndär, ursäkta mig, idiot till pojkvän... Tur att du tog dig ur det!
Inga frågor är dumma :)
Mammsen- vilken skötväska kan man fälla ut som du förklarar?? Sån vill jag ha. Fast ska ha min älskade dadgear med! Prylar är kul :)