• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Jag har nu tio kilo kvar till startvikten. När kommer kom i form tråden? :) kommer behöva söt-sugs-stöd!!

• Ellenbmt

Mjölkigeln hänger på tutten.
    Karpsltunnelsyndromet är kvar trots att jag födit.
    Nacken gör ont av all amning med fel grepp om Alva. (varit på bb-hemvård nu och fått amningshjälp- görskönt!)
    Gnäll- gnäll.. Är detta babyblues måntro??

• Ellenbmt

Trossan- låter kanoon! Måste skriva ner mina siffror redan nu så jag inte glömmer!
    Jag är sugen på träning Dåfort mjölkstationen fungerar som den ska!

Aprilla- ja! Usch. Jag har massor av mjölk men ungen vill bara suga korta stunder, så det är ett jäkla "om tagandes" "lägga tillande".., nya grepp, fel grepp, ömma grepp, slöa grepp, stenhårda grepp, sneda vårtor, platta vårtor osv... Blir galen!

• Ellenbmt

Någon får gärna kopiera in mig i träningstrådem. :)

• Ellenbmt

Cupcake- jag gick öppen 4cm med 1cm centrerad mjuk tapp med förvärkar från 27/7 till 18/8 men det är vanligare för omföderskor... :( hoppas det kommer av sig självt. Vila och ge upp , då blir nog kroppen mer redo än om man stressar

• Ellenbmt

Men åh lindapernilla!- nu började jag grina! Så fint sagt!!

• Ellenbmt

Och vad skönt för er såklart! Grattis :)

• Ellenbmt

Saknar er :) hej hej!!
    Grattis till alla nya bebisar!
    Och grattis Angelica! Tänk va fint!
    Själv sitter jag med skyhög feber å vil inte vakna varannan timme å amma... Buhu.. Men snart är hon väl tre år så det är bara å njuta på nu?! :) haha!
    Kram på er!!

• Ellenbmt

Ni är grymma brudar!! Håll ut, bara lite till nu!!

• Ellenbmt

Svipp- jag var öppen fyra cm med värkar i tre veckor....

• Ellenbmt

Hade inte heller nån aning om att det var möjligt!? Men så var sen

• Ellenbmt

Oj det var snabba puckar fyran!! Grattis Olga, och fyran!

• Ellenbmt

Och svipp... Jag hejar på dig! Många jobbiga dagar som gått för sig nu

• Ellenbmt

Sommaren- när din man ser era vänners syskon leka om två tre år kommer han att inse hur mkt mer "egentid" man får av syskon som underhåller varandra, då kanske han tänker om. Det gjorde min karl

Svar på tråden Augustibebis 2012