• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Har en vän med en skitsöt liten Harry!

• Ellenbmt

Min dotter heter Cornelia, kallar sigsjälv för coco-Lia nästan lika sött som jezebebebis

• Ellenbmt

Jag har inte koll på vad jag är efter flytten. Någon som vill berätta? Tror jag fick bf 10/8

• Ellenbmt

Issan- det låter som rul det du får hos dig. Men boka ett så kan du andas ut. Det kan ju vara värt? Men det är ju säkert lugnt om din bm säger så! :)

• Ellenbmt

Min dotter va 46cm vägde 2600 och 44 va pösigt! 50 fick vi vika upp HALVA ärmarna på..

• Ellenbmt

Jag vill påstå att min var en drömförlossning med. Sprack lite, bajsade på mig lite och hade såklart onda värkar ett bra tag, men alla var så söta och jag fick bada som jag velat och tiden sprang iväg och själva krystningen gick fort och bra. Det var kul att föda! En sån enorm energiladdad upplevelse. Det vill man absolut vara med om. Men denna gången är jag nervös, det var jag inte då....

• Ellenbmt

Natlup- om det är en tshirt kan den passa. Men 40-44 är prematur storlek, alltså förtidigt födda, men som jag sagt tidigare så hade min dotter 44 och hon var 46 lång och vägde 2600

• Ellenbmt

Hej tjejer!
    Starka pixel.

Mammsen- jag syddes med och det var skitjobbigt med bedövningssprayen och allt!! Fy. Men fan va skönt det var att det var dusch på toan så man kunde kyla ner det onda.

Jag boar massor :) trodde aldrig att jag skulle göra så. Planen var att ställa in en vagga hos oss och sedan ta det varreftersom. Nu har jag kånkat ut soffa, stol och dator med skrivbord och garderober ur vårat kontor, så nu ska det bli barnrummet. Stallt dit spjälsäng, valt färger och gjort en inspirationstavla.... :)

• Ellenbmt

Bra blogg naimis- skriva oftare jag är ju arbetslös och behöver lite läsning :)

Svar på tråden Augustibebis 2012