Inlägg från: eightythree |Visa alla inlägg
  • eightythree

Augustibebis 2012

V26 och +12kg sedan +

• eightythree
    NiniMe skrev 2012-05-12 07:49:54 följande:
    Så nu har min energi kommit tillbaka, dock håller den bara i sig halva dagen sen pyser den iväg fram mot Eftermiddagen hahaha.... Jag har i mina grav alltid fått en rastlös känsla i kroppen runt vecka 30 och framåt,  då har jag alltid målat lägenheten eller ngt hahaha, min man tycker jag är störd som har stått och balanserat på en lite stege höggravid för att kunna måla..... Ajja nu ska jag inte måla iallafall, INTE än Lillans rum ska dock målas sen men nu ska jag möblera om pojkarnas rum och anpassa det så dom kan dela rum

ÄR det någon här som har barn som delar rum? Jag är lite nervös för att flytta in lilleman till storebror, kommer det bli en massa lekande osv iställlet för att sova... Jag delade rum med min syrra men då var jag runt 4-5 då fatta man liksom att det var sovdax, men lillebror han blir 3 i september och han är en busunge,, hahaha ajja vi får testa och se Jag börjar liksom bli SUGEN på att göra vid lillans rum trots att hon förmodligen inte kommer sova där den första tiden ahahah
    Mina pojkar har delat rum. Har fungerat ok, men det märks nu när de är 3 resp 8år att den äldre vill vara mer ifred och leka mer försiktigt än lillebror. Nu ska vi flytta till lägenhet nästa helg i väntan på det rätta huset i rätt stad för oss, så nu kommer lillebror delvis få dela rum med bebis (som kommer att få sova i vårt rum) och storebror blir helt själv i sitt rum. Barn anpassar sig oftast efter vad som gäller så det blit nog bra oavsett hur man väljer att göra. Allt är inte för evigt Lycka till med fixet!
  • eightythree

Jysk har plastad frotté som metervara vid vaxdukarna.

• eightythree
    NiniMe skrev 2012-05-17 06:32:41 följande:
    Vecka 31 idag förresten 69 dagar kvaaaar
    Härligt! Tiden går fort nu! =)
  • eightythree
    anneh skrev 2012-05-17 17:05:35 följande:
    Gahh, nån dom har tips på hur man packar ner dricksglas bäst i flyttkartonger? Har tidigare packat i silkespapper, men nu har jag tyvärr slängt allt, och har inga tidningar heller :S
    kökshanddukar?

• eightythree

Usch! Har fruktansvärda humörsvängningar och en riktigt trotsig snart 8 åring som tar musten ur mig, mitt upp i flytt till lägenhet som vi ska mellanlanda i medan vi letar hus på annan ort. Gah! Blir knäpp snart! Måste bara ösa ur någonstans!!!

• eightythree

Bästa idag? 71 dagar till bf och Vattenmelon och ananasfrukosten imorse.
    Sämsta: ont i huvudet, trött, andfådd och har ingen ork att aktivera de andra två barnen (ännu) idag.

Svar på tråden Augustibebis 2012