-
Eh JA! Folk skrattar åt mig... Här om dagen fick jag brått in från balkongen för att telefonen ringde och slog magen rakt i dörrkarmen. En annan klassiker jag sysselsätter mig med är att försöka "slinka" förbi folk i köer och sånt. Knuffade in en kille i kortterminalen i ICA-kassan för nån månad sen haha. Jag missbedömer hela tiden avstånd och sånt. Var sådär slank och kom förbi i de flesta trånga utrymmen innan jag blev gravid. Funkar inte riktigt så längre... ;)cupcakekiller skrev 2012-07-10 21:21:19 följande:Någon mer som går in i saker med magen btw? -
Då är vi två.Karo77 skrev 2012-07-11 00:35:48 följande:Kan inte sova.....
-
Frumii: herregud! Grattis i massor!! Hoppas alla mår bra!
Kan fortfarande inte sova. Och inte mannen heller som har tandvärk. Har nu flyttat ut i soffan där det är svalare. Hoppas det hjälper... :/ -
Emelie: jag hade likadant för ett par veckor sedan. Höll på i ca en halvtimme med sd. Låg i sängen å pustade å stönade men sen slutade det ganska tvärt. Vet inte säkert men tror det var förvärkar. Har dock inte haft det så igen sen.
Lycka till Capy!! :) -
Kampis: tycker du verkar ha skinn på näsan, säg till idioten nästa gång!!
-
Kampis: ja men du vet ju redan det. Onödig kommentar tycker jag bara. Jag hade blivit sur.
-
Mijja: mysigt! Har han provat att lyssna direkt med örat mot magen? Min man säger att det hörs tydligt. Har även iStethoscope på ajfånen (gratis versionen), med den å ett par hörlurar kan man också lyssna på hjärtat. :) helt sjukt vad man kan göra med en mobil eg...
-
Ellenbmt: vad har du för hörlurar? Måste va vanliga utan handsfree. Höj sen ljudet ordentligt på både mobilen och appen. Jag fick det inte heller att funka först men när jag begripit mej på makkapären så var det lätt.
-
Mijja: min man är likadan. Jag får typ be honom att känna/lyssna. Verkar va många karlar som är så. Lite trist.
Min bm sa också nåt sånt till mig sist. När hon känt att bebis var fixerad och att hon ligger långt ner frågade hon mig om jag kände mig redo och sen sa hon lycka till när jag gick trots att jag har fler besök bokade. Blev lite paranoid av det och nu när jag åkt till Malmö såg jag till att bb-väskan blev packad ifall ifall... -
vad är sas?