cupcakekiller skrev 2012-07-03 22:26:27 följande:
Hur många blöjor bör man ha med sig till bb? Min bm sa att de vill ha kvar mig 1-2 nätter och i pappret om förlossningen stod det att de bara ger ett begränsat antal blöjor. Bindor till mig stod det inget om alls..
Har för mig nån skrev för ett tag sedan att de hade med sig ett helt paket blöjor men de gick åt så pass att mannen fick köra och köpa fler. Minns inte vem det var. Det beror väl lite på hur länge man stannar också. Jag tänker 10 st per dag, är det fel? Låter väldigt mycket, men nån rekommenderade mej det...
Jag känner lite som jguz. Med mina sjukdomar har jag spenderat en del tid på sjukhuset och jag förknippar genast deras bylsiga skjortor med sjukdom. Nättrosor har jag fått ha en gång tidigare minns jag nu när jag opererades och tyckte det va döpinsamt att ta på mig dom inför mannen. Kände mej som en kärring. Men sen minns jag inte för jag var så väck efter operationen så då brydde jag väl mig antagligen inte. Vet dock inte hur pass mycket man blöder och så så det kanske är att föredra ändå. Men jag köper nog egna kläder.
Tofflor har jag inga här hemma. Jo ett par fårskinnstofflor, såna med hög kant. Men de är supervarma, har dom bara på vintern. Mamma kommer och hälsar på snart, hos henne har jag ett par typ hotelltofflor (kallt på golven i England!) kan ju be henne ta med dom. Känns bara onödigt att lägga pengar på om jag inte alls använder det sen.
Har iaf bestämt idag vad jag ska ha med för sköna kläder att lulla runt i på bb. Har ett par sköna träningsbyxor med hög mudd som man kavla upp eller ner, har dom nu när jag tränar. Och så långt linne och en skön tunn tröja.
Nu har jag precis varit på gymmet och det börjar bli förbannat trögt. Ska träna en vecka till, det är nog nätt och jämnt vad jag kommer klara av!