Inlägg från: Sommaren12 |Visa alla inlägg
  • Sommaren12

Augustibebis 2012

Novixi: på vårt förra ul i v 33 bad jag läkaren kolla igen, inget problem. Det var för att hon hela tiden sa "han" vilken var lite chockande eftersom de sa på rul att det var en flicka. Hon sa att hon säger alltid "han" om alla bebisar (lite konstigt tycker jag) men hon kikade åt oss och sa att visst var det en tös. Fråga bara, det tar dom sekunder att se!

• Sommaren12

Har sovit hos en vän i natt i hennes sköna säng. Gode gud va gott jag sov!! Har inte vaknat ordentligt förrän nu. :)

• Sommaren12

Vet att det är ett stort misstag att utgå från att bebis ska komma i tid eller tom tidigare men jag kan verkligen inte ställa om mig på att tänka att jag antagligen kommer gå över tiden. Shit va besviken jag lär bli!

• Sommaren12

Ska ut och äta ikväll. Är sugen på en hamburgertallrik men den serveras med ädelostcreme. Kan man äta det?

• Sommaren12

Det är nog en kall röra av osten. Klart jag kan utesluta den, men var osäker på om jag får äta ädelost för isf hade det ju varit gott. Man kanske kan få aoli eller nåt annat trevligt ist.

• Sommaren12

Apropå ost kom jag precis på att jag råkade stoppa i mig lite brie på lunchen, var lite grann i salladen. Tänkte inte alls på det då. Jävla hjärnsläpp ibland. Vilken ångest jag får nu... :(

• Sommaren12

Babyhummingbird: jag har inte heller hört nåt om ingefära och har också ätit mycket. Kanske inte en hel burk men jag brukar be om extra och äter även mannens för han gillar det inte. Oroa dig inte skulle jag vilja säga. Snart kan man inte äta/göra nånting som gravid!

Lijon: vilken idiotläkare! Han insåg nog att han gick över gränsen ändå. Tycker ofta läkare har brist på empati!

En filtfråga till! Vad är det för bra med gallerfiltar? Funktion? Bra att hänga som solskydd på barnvagnen eller vad?

Svar på tråden Augustibebis 2012