• Anonym (Julie)

Vi som är gravida och som vill vara lite hemliga (från systertråden!)

Här kan alla som hängde i tråden 

Vi som försöker bli gravida och som vill vara lite hemliga

och nu fått ett plus hänga och tjöta symptom, krämpor etc! Givetvis får vi inte glömma att stötta våra medsystrar i ursprungstråden!

Häng med! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-04 12:42
    Urtråden: www.familjeliv.se/Forum-11-308/m61339519.html

BF-tråden: www.familjeliv.se/Forum-4-252/m61701724.html

Lisstråden: www.familjeliv.se/Forum-4-337/m61382609.html
  • Svar på tråden Vi som är gravida och som vill vara lite hemliga (från systertråden!)
  • Anonym (låghormonare?)
    Anonym (äntligen) skrev 2012-08-07 08:12:48 följande:
    Förvärkar, hela dagen igår. Inte så att dom gjorde ont men dom kändes iaf. Slutade på kvällen så ja fick iaf sova natten (om vi räknar bort dom otaliga ggr ja var å kissa).

Jajja, 9 dagar kvar till bf.
    Då är det något på gång i alla fall! Håller tummarna för att du slipper vänta så länge till nu!
  • Joncan

Jo men just det ja, ser att jag inte är anonym längre Tidigare "35 plus".

Äntligen: förstår precis hur du känner. Samma här, mycket förvärkar som känns. Har även illamående till och från, och magen är väl inte på topp. Orkar ingenting längre. Men inga andra tecken på att det skulle, vara på G. Bara att vääääänta, urk...

• Anonym (äntligen)
    Joncan skrev 2012-08-07 21:12:56 följande:
    Jo men just det ja, ser att jag inte är anonym längre Tidigare "35 plus".
    Äntligen: förstår precis hur du känner. Samma här, mycket förvärkar som känns. Har även illamående till och från, och magen är väl inte på topp. Orkar ingenting längre. Men inga andra tecken på att det skulle, vara på G. Bara att vääääänta, urk...
    Hade nån värk i natt, men de försvann lika fort å ja somna om. BM besök i morn, så ska se va hon säger. Magen har iaf sjunkit ner.
    Sen har lillfisen i magen sin morgon rutin, lite gympa sen hicka. Å de är hicka varje morgon, å hela magen far.
    Märkte inte av nån hicka förra graviditeten så de känns ganksa roligt nu, när sambon oxå får känna :D
    Men nu vill vi ha ut ungen..
  • Anonym (äntligen)

Nå nu, bebis var fixerad å allt såg bra ut. Nu hoppas ja bara att den där lilla saken i magen vill komma ut snart :D

• Anonym (låghormonare?)
    Anonym (äntligen) skrev 2012-08-09 21:45:06 följande:
    Nå nu, bebis var fixerad å allt såg bra ut. Nu hoppas ja bara att den där lilla saken i magen vill komma ut snart :D
    Bra läge att bebis har utgången klar för sig!

Snart är lilltösen 2 veckor här. Det går osannolikt bra med äta och sova. Hon äter vid 22, sen sover hon hela natten med avbrott för mat ca 02, 05 och 08. Inatt hoppade hon över 02-målet, så brösten läckte ner halva sängen med mjölk...Obestämd (Skyddet hade hamnat snett) Vilket glamoröst liv man lever!

• Anonym (äntligen)

Haha, va mysigt. Ja kommer ihåg de där med hur de rann från brösten på nätterna.. Hujja...
    Ja hoppas min sover hela nätter sen, nu gör den då det i magen men ska bli spännande å se.

• Anonym (låghormonare?)
    Millan83 skrev 2012-06-21 10:37:35 följande:
    Himla spännande, T! Och välkommen hem, Blues! Hoppas ni har det bra!

Grattis till semestern, låghormonare!

Själv är jag sjukskriven för fogarna. Ryggläge, viloläge är vad som hjälper mig.

Det känns galet konstigt att veta att absolut senast 6/8 har vi vår tös hos oss! Läskigt men förbenat spännande! Vet inte om jag vill att sommaren ska gå tokfort eller om det får ta lite tid..

Detta borde väl betyda att "julie" som Millan kallade sig förut har fått sin tös?
  • Anonym (äntligen)

De har ja inte ens tänkt på...

• Millan83

Jaaaaaa!!!! Hon är här! Vi kom hem igår och trevar oss fram i allt det nya! Lovar att återkomma om mer detaljer! vi mår iaf bra!

• Anonym (äntligen)

Men härligt :D Stort grattis till er :D

Svar på tråden Vi som är gravida och som vill vara lite hemliga (från systertråden!)