Anonym (N) skrev 2012-09-25 19:41:39 följande:
Tack hörni!
Det blev verkligen en trist situation det här. Rent ut sagt så suger det. Men det känns lite bättre efter min skitsöndag då mjölken rann till med hormoner och stormar... Fick 3 ordentliga bryt dels för stressen av att pojken inte kunde äta ordentligt och dels pga sorgen efter svärmor....
Vi skickade mess till henne både när vi fått reda på att vi skulle bli kvar och när han kikat ut. Men tyvärr hann hon aldrig se dem och hon gick bort drygt en timme innan Junior kikade ut till oss... Så vi väljer att tro att en del av henne nu finns i vårat yngsta underverk.
Nu första tiden blir det ju "jobbigt" att glädjas för varje milstolpe vi avverkar tex imon då han blir 1 vecka, och hon varit död lika länge...
Ja, det låter tufft för er. Man är ju inte precis sitt stabilaste jag när man är nyförlöst heller, så det är extra hårt att ta alla motgångar då.
Jag har varit på efterkontroll idag. Har fått ett ganska rejält framfall från ändtarmen och lite från urinblåsan som skaver när jag går, inte kul! Vi får väl se om lite till går tillbaka kanske, men jag skulle få en läkartid i alla fall.