• Anonym (Julie)

Vi som är gravida och som vill vara lite hemliga (från systertråden!)

Här kan alla som hängde i tråden 

Vi som försöker bli gravida och som vill vara lite hemliga

och nu fått ett plus hänga och tjöta symptom, krämpor etc! Givetvis får vi inte glömma att stötta våra medsystrar i ursprungstråden!

Häng med! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-04 12:42
    Urtråden: www.familjeliv.se/Forum-11-308/m61339519.html

BF-tråden: www.familjeliv.se/Forum-4-252/m61701724.html

Lisstråden: www.familjeliv.se/Forum-4-337/m61382609.html
  • Svar på tråden Vi som är gravida och som vill vara lite hemliga (från systertråden!)
  • Anonym (Blues)
    {#emotions_dlg.flower}  Grattis grattis Millan!!! {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (låghormonare?)
    Millan83 skrev 2012-08-11 14:45:36 följande:
    Jaaaaaa!!!! Hon är här! Vi kom hem igår och trevar oss fram i allt det nya! Lovar att återkomma om mer detaljer! vi mår iaf bra!
    Grattis!!{#emotions_dlg.flower} Det är en del att komma underfund med första gången, men det fixar ni!
  • Anonym (Tredje)

Millan83 skrev 2012-08-11 14:45:36 följande:
    Jaaaaaa!!!! Hon är här! Vi kom hem igår och trevar oss fram i allt det nya! Lovar att återkomma om mer detaljer! vi mår iaf bra!

Grattis härifrån med!

Gick in i v. 36 idag och kom nyss hem från en kontroll... Bebisen ligger i osäkert läge, kanske sätesläge så det
    känns sådär lagom nervöst. Ska på ul nästa vecka så får vi se vad det blir till... Hoppas inte på snitt och vändningsförsök görs ej. Nåja, lite tid kvar finns ju nog att svänga sig självmant.

Ska börja fixa lite med saker och dylikt nu. Har börjat tvätta upp en del och se över vad som finns men ska väl ta tag i det på riktigt nu de kommande veckorna. Fast jag gått över tiden med de andra så känns det som om denna bebis kommer att spela mig ett ordentligt spratt. Han/hon har varit sååå mystisk med precis allt hittills så jag blir väl inte förvånad om den mitt i allt är tvärtom med födelsen också
  • Anonym (äntligen)

Bf+1 idag då. Konstigt det känns. Å deprimerande. Man vill som inte prata me nån för alla frågar om den inte har kommit än (öööööh, näää de ser inte ut som det, typ) Ja tror inte nån av dom som frågar är mer less än mig. Man känner sig som en bitterfitta hela tiden. Urk!!!

Nå tur blivande storasyster har kul iaf, hon har en massa morbröder på besök så hon får iaf leka.

Hade en massa värkar i förrgår kväll, kände av några på natten å så, men nu har de inte varit nånting. Inte ens att slemproppen verkar vara på väg denna gång.
    T.o.m karln min har drömt nu att vi har fått bebisen. Hahah, då borde den börja komma ut snart :D

• Anonym (låghormonare?)
    Anonym (äntligen) skrev 2012-08-17 07:27:11 följande:
    Bf+1 idag då. Konstigt det känns. Å deprimerande. Man vill som inte prata me nån för alla frågar om den inte har kommit än (öööööh, näää de ser inte ut som det, typ) Ja tror inte nån av dom som frågar är mer less än mig. Man känner sig som en bitterfitta hela tiden. Urk!!!

Nå tur blivande storasyster har kul iaf, hon har en massa morbröder på besök så hon får iaf leka.

Hade en massa värkar i förrgår kväll, kände av några på natten å så, men nu har de inte varit nånting. Inte ens att slemproppen verkar vara på väg denna gång.
    T.o.m karln min har drömt nu att vi har fått bebisen. Hahah, då borde den börja komma ut snart :D
    Känner igen känslan! Det måste vara naturens sätt att få en att längta efter förlossningen som är något av det värsta man gått igenom i sitt liv tänker jag...

Hoppas bebis bestämmer sig för att komma ut snart. 17:e augusti är ju en bra dag att fylla år på  
  • Anonym (äntligen)

Då är det väl ett grattis till dig idag Tungan ute Om ja inte tolkar de där fel.

Ahh, få nu se, har en kompis som fyller år 21:a å så svärmor 23:e, skulle va kul om de var nån av dom dagarna.
    Får köra på färdknäpp,. De har kommit några riktigt starka förvärkar idag men dom är inte många. Så nog borde den väl komma nästa vecka om inte annat.
    Ja nå vi får sitta å hoppas.

• Anonym (låghormonare?)
    Anonym (äntligen) skrev 2012-08-17 21:14:25 följande:
    Då är det väl ett grattis till dig idag Tungan ute Om ja inte tolkar de där fel.

Ahh, få nu se, har en kompis som fyller år 21:a å så svärmor 23:e, skulle va kul om de var nån av dom dagarna.
    Får köra på färdknäpp,. De har kommit några riktigt starka förvärkar idag men dom är inte många. Så nog borde den väl komma nästa vecka om inte annat.
    Ja nå vi får sitta å hoppas.
    Tack tack :)

Jag håller tummarna för dig att du slipper vänta så länge till nu! 
  • Anonym (äntligen)

Behövde inte vänta s¨å länge  :D

Igår kom finaste Elise 15.27. Hon är 52 cm å väger 4180 g. En kopia av stora syster när hon föddes.

Låg 6 timmar på förlossningen å väntade på att få fara hem. Å skönt var de å sova i sin egna säng :D

• Millan83
    Anonym (äntligen) skrev 2012-08-20 15:01:19 följande:
    Behövde inte vänta s¨å länge  :D Igår kom finaste Elise 15.27. Hon är 52 cm å väger 4180 g. En kopia av stora syster när hon föddes. Låg 6 timmar på förlossningen å väntade på att få fara hem. Å skönt var de å sova i sin egna säng :D

Ett jättegrattis från mig och Lovisa! Som för övrigt fyller två veckor idag!
  • Anonym (äntligen)

Vem har kvar bf nu här??

Svar på tråden Vi som är gravida och som vill vara lite hemliga (från systertråden!)