• Babie

Pitbull + bebis?

Vad tycker ni?

• Svar på tråden Pitbull + bebis?
  • Babie

flora77: men du förlitar dej bara på andra/media...varför ska jag lyssna på de?

• bondmora

Babie:undrar som gäspan,vad händer om hunden biter din flicka efter att hon har dragit hon i svansen?

• Babie

folk är väldigt dåliga på att hålla koll på sina hundar utomhus.. *tykka*

• Dayna Lee

Varför ställer du en sån fråga? Du vill ju bara tjaffsa verkar det som. Kollade ditt album och valet har du ju redan gjort så varför dena tråd liksom.. Weird!

• Babie

bondamora: jag tror inte vår hund kommer att reagera på ett agressivt sätt om vår dotter drar henne i svansen, men som sagt. man ska inte reta hunden.. tänker inte tillåta henne att göra det..

• aanna

Lilith74: javisst är hundar framavlade (vissa - föredrar att välja hundar som _inte_ avlats fram personligen) för olika ändamål men de är också individer. En Schäfer kan ju vara hur gosig och snäll som helst precis som en Golden Retriever kan och sedan kan en Golden vara knäpp och aggressiv, precis som en Schäfer kan det.
    Hundrasism? Kanske var det fel ord för det jag ville få fram i det här fallet. Passar bättre på alla de människor som tror att adopterade gatuhundar från andra länder är farliga, bär på sjukdomar etc.
    Nu har jag försökt förklara i alla fall

• Babie

Dayna Lee : Vadå val? Jag sa ju tillåmed från början att detta inte handlar om mej, sen ställer folk frågor..så man får väl svara?

• Flora77

Ursäkta, vad menar du med att jag förlitar mig till media och andra?

• bondmora

Lycka till med att lära din dotter att "respktera" hunden.
    mina barn va två år när vi skaffade hund.ville ej ha hund före,det är lätt att bli "hemmablind"

• Läängtande

Aldrig i livet hade jag riskerat det. Det är hundar man inte kan lita på.

Svar på tråden Pitbull + bebis?