• Hjärta i norr

Sjuksköterskestudenter!

Candy89 skrev 2013-02-12 16:11:38 följande:
    Nja, yrkestitel hette förut laboratorieassistent, men sedan april 2006 blev det Biomedicinsk analytiger och även ett legitimationsyrke.
    My bad, slarvläste lite på wikipedia 
  • JA77
    Candy89 skrev 2013-02-12 16:13:16 följande:
    Jag var nämnligen bla de första som kunde söka legitimation som BMA, gick ut 06.

Undrar just vad 89 i ditt nick står för. Du kan ju knappast vara född 89!
  • Candy89

Nope, är inte född 89... det står för nåt helt annat, personligt.

• JA77
    Candy89 skrev 2013-02-12 21:16:37 följande:
    Nope, är inte född 89... det står för nåt helt annat, personligt.

Jojo.
  • Vackert

Jag tycker redan klara sjuksköterskor lämnar tråden. Anledningen till det är för att jag tror att vissa utger sig för att vara ssk men inte är det. Vill ni ha en tråd så starta en för er. Den här tråden är till för studerande!! Usk studerande tycker jag kan diskutera här inne också. Hoppas det är ok för er andra!

• JA77
    Vackert skrev 2013-02-12 21:56:35 följande:
    Jag tycker redan klara sjuksköterskor lämnar tråden. Anledningen till det är för att jag tror att vissa utger sig för att vara ssk men inte är det. Vill ni ha en tråd så starta en för er. Den här tråden är till för studerande!! Usk studerande tycker jag kan diskutera här inne också. Hoppas det är ok för er andra!

Glad 

Inboxa om ni vill fråga en ssk om utbildningen och jobbet!
  • Candy89

Jag anser nog att som redan sjuksköterska kan bidra till mycket. Och ja, jag är sjuksköterska iallafall av döma av jobbet och mitt sjuksköterskeleg...

• Vackert

Candy89: Skapa en egen tråd om du vill svara på frågor. Detta är ett forum för studerande.

• sussey

Ber om ursäkt om någon känt att jag inkräktat i tråden. Var medlem under min studietid och frågade om det var ok att "hänga kvar" lite vilket det var. Tänkte att man kanske alltid kan bidra med något. Men då lämnar jag då :)

Svar på tråden Sjuksköterskestudenter!