• sussey

Sjuksköterskestudenter!

Li79: jag har jobbat som uska under ssk-utb på kirurgen och trivts super! Väldigt lärorikt och intressant! Har jobbat där som ssk med sen och trivts bra med det :)

Jag ska för övrigt på intervju på barn imorgon, galet nervös!

• sussey

Inte för jag är student länge, men behöver tankar...

Har jobb på barn i sommar om jag vill (vilket jag såå gärna vill). Men har sån jäkla beslutsångest för är jag på min gamla avdelning (kirurgen) har jag stor chans till förlängning till hösten, och det har jag inte på barn. Så vet inte vad jag ska göra :(

• Hjärta i norr
    fucktard skrev 2013-01-10 14:24:18 följande:
    Shit, vilka rysningar jag fick nu! Grattis!
    Li79 skrev 2013-01-10 20:00:29 följande:
    Grattis, hjärta i norr!
    Johanna S skrev 2013-01-10 20:47:50 följande:
    Härligt och grattis!! Jag har en vecka kvar, är också klar med allt, vi har dock ett seminarium imorgon men det känns inte så betungande. Det är så otroligt skönt!! Trodde aldrig man skulle bli klar... Var har du fått jobb?
    Tack!! 

Har fått jobb på en allmängeriatrisk vårdavdelning på NUS i Umeå, börjar min inskolning på måndag kväll. Har inte hunnit vara här och skriva, har varit mycket med en flytt på ca 60 mil och inskolning av sonen hos dagmamma, men nu börjar vi landa i vårt nya hem och liv.

http://sunstar83.blogspot.com
  • Hannah83

Då var man helt klar då! Väntar nu bara att få legitimationen som jag ansökte om i början av veckan :) Börjar jobba den 1 Feb. Det känns kanonbra. Är även ut nu och jobbar som usk där jag ska vara, blir ju mkt ssk saker ändå. Får önska er alla lycka till i eran fortsatta utbildning!!
    :)

Momalicious skrev 2013-01-22 18:20:42 följande:
    Hej tjejer! Nu hoppar jag in här "på riktigt". Gjort min andra dag på T1 nu. Känns toppenbra! Läser på distans på LTU den här gången, förra gången började jag på en reguljär utbildning på en annan högskola och trivdes inte alls men det här känns bra. :)