Gick ut januari -10 men kan svara ändå * Vilken skola går du på och hur trivs du där? Jag gick distansutbildningen på Luleå Tekniska universitet och trivdes super. * Har du barn och hur går det ihop med pluggandet? (har själv 3 stycken) Hade ett barn när jag började och fick de andra två när jag gick utbildning. Var inte ledig nåt utan plugade på som vanligt. Hade pappan som avlastning så det gick bra
* Hur går det ihop ekonomiskt? Jag hade CSN (bidragsdelen) och jobbade i snitt var tredje helg som BMA (Biomedicinsk analytiker, läste till det och var klar våren 06, ett halvår innan jag började på ssk) * Hur mycket fritid har du över? Tänker på vardagar, helger? Jag pluggade rätt mycket på vardagarna, men försökte att vara ledig helgerna (förutom när jag jobbade eller hade tenta) * Hinner man jobba extra 1-2 dagar/månad? Jobbade som sagt var tredje helg under hela utbildningen. * Hur mycket tid tillbringar du i skolan? Eftersom det var distans behövde jag inte vara så mycket på skolan, men eftersom jag bodde när skolan så var jag där och studerade mestadels av tiden. * Finns det goda chanser till arbete efter utbildningen?