Sjuksköterskestudenter!
NKSE skriver man väl i termin 6? Vi går bara i termin 3. Övningstentan har inte kommit ännu, så kort tid kvar till provet synd nog. :(
NKSE skriver man väl i termin 6? Vi går bara i termin 3. Övningstentan har inte kommit ännu, så kort tid kvar till provet synd nog. :(
Hej! Är det någon här inne som har en gammal NKSE tenta? Nationella som man skriver i T6 så skulle jag bli så glad om jag kunde få det skickat till mig då jag ska göra den nu 15 novmber, är dessutom gravid i typ vecka 33 då så hjärnan är inte riktigt med ;) [email protected]
Ingen distans student som vill dela med sig av sitt studieupplägg??
Hur mkt tid lägger du, kombinerar med barn el jobb hur funkar det? Allt är av intresse att veta :):)
Även jag skulle tacksamt ta emot gamla NKSE tentor om det är någon som har. Har bara tillgång till ett exempel (Doris) , så hoppas någon av er har några fler att dela med er av :) [email protected].
LazyMama: jag har precis börjat T1 och har 3 barn (7, 5 och 2 år). Jag har två anatomi kurser på rad denna termin. Ingen mjukstart direkt.
Vi har föreläsningar 3-5 gånger i veckan. Oavsett om vi har föreläsningar eller inte så pluggar jag 7.30- 16.00.
När barnen somnar sätter jag mig en stund igen och repeterar dagens plugg. På helgen försöker jag sitta ett par timmar antingen lö el sö. Hoppas verkligen inte alla kurser är så här! ð???
Roligt men mycket på en gång!
Tack för svaren! Förstår att det krävs mkt tid spec i början. Jag är bara lite nervöst att det ska vara tufft att vara ifrån barnen så mkt som 40 h vecka el mer:/
Söker gamla NKSE-tentor att öva på! Någon som har att skicka?
Anatomitenta imorgon...hjälp! Håll en tumme för mig!