• Chetti

Sjuksköterskestudenter!

LazyMama skrev 2013-10-09 23:01:00 följande:
    Tack för svaren! Förstår att det krävs mkt tid spec i början. Jag är bara lite nervöst att det ska vara tufft att vara ifrån barnen så mkt som 40 h vecka el mer:/

Jag är ifrån mina barn mellan 08.00-15.00/16.00 typ så det är mindre än om jag skulle jobbat.
    blääääääääääää
  • Chetti
    bomman skrev 2013-10-11 18:41:42 följande:
    Anatomitenta imorgon...hjälp! Håll en tumme för mig!

Jag hade också anatomitenta idag. Det kändes helt ok! Tror på G =D

Hur gick det för dig? 
    blääääääääääää
  • Chetti

Yes, fick VG på tentan i vårdvetenskap. Min första tenta som SSK student =D

blääääääääääää
  • Momalicious

Jag läser på distans, T2. Jag lägger nog 6-8 timmar varje dag. Beror lite på. Jag läser heldistans bör tilläggas. Har 4-5 obligatoriska träffar per termin. Det kan vara allt från 1-5 dagar per gång. Tycker det funkar superbra och är såå nöjd med distans. :)

• Emmeliina
    bomman skrev 2013-10-11 18:41:42 följande:

Anatomitenta imorgon...hjälp! Håll en tumme för mig!

?
  • bomman

Vet inte riktigt. Var endel jag inte pluggat på så mycket. Många frågor om Ip3 och cAMP som jag inte alls var med på. Vi berörde knappt det på föreläsningen!

• Chetti
    bomman skrev 2013-10-12 21:32:31 följande:
    Chetti vilka områden täckte er tenta?

Cellen, huden, nervsystemet, sinnesorganen och rörelseapparaten (skelett, muskler och sådant)

Er då?

Vi ska ha en om 4 veckor igen och då är det andra delar.   
    blääääääääääää
  • LazyMama
    Momalicious skrev 2013-10-12 19:10:53 följande:
    Jag läser på distans, T2. Jag lägger nog 6-8 timmar varje dag. Beror lite på. Jag läser heldistans bör tilläggas. Har 4-5 obligatoriska träffar per termin. Det kan vara allt från 1-5 dagar per gång. Tycker det funkar superbra och är såå nöjd med distans. :)

Visst läste åxå i Luleå ?
Svar på tråden Sjuksköterskestudenter!