Sjuksköterskestudenter!
Hej! Då har man varit ssk student en vecka! Vab två dagar så jag ligger redan efter...
Känner mej lite lätt skräckslagen....men det är iaf blandat med förtjusning....
Hej! Då har man varit ssk student en vecka! Vab två dagar så jag ligger redan efter...
Känner mej lite lätt skräckslagen....men det är iaf blandat med förtjusning....
Första VFU vecka 10-15 på ett äldreboende. Nervöst men otroligt roligt kommer det bli. Vad kan jag tänkas få göra under denna VFU ni som vet?
Chetti: Vad kul! Vi vet inte något om vfu än. Bara att 3 veckor kommun och 3 veckor landsting.
Min man vabbade de andra dagarna men han har eget företag så han har inte råd att vabba 'för mycket' heller...
Man får ju se till att börja i god tid med in lämnings arbetarna inser jag ju iaf ;)
Hej jag har börjat min termin 4 i utbildningen, efter termin 3 skulle man efter 90hp (studerar i Norrköping) få ett intyg att man är uska. Då jag inte klara statistik tentan på 1HP så har jag bara 89HP i slutet av termin 3. Är det någon mer med detta problem eller som gått igenom detta med att få ett uska intyg även om man inte klara sista tentan? Vill gärna vara uska på mitt sommarjobb och inte bara vårdbiträde, omtentan är i maj.