• Anonym (Nyfiken!)

Berätta om era udda fetisher....

Hej!

Jag är nyfiken på andras fetisher. Jag har ännu inte hittat min och hoppas på att ni kan hjälpa mig att hitta den för jag tror nämligen att alla har en.

Snälla hjälp mig!!!!    

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 16:24
    Här dömmer man ingen och kommer inte med elaka svar.
    Här delar man med sig och kan utbyta fantasier.

• Svar på tråden Berätta om era udda fetisher....
  • Anonym

Runkar hellst i ett par röda kalasbyxor, känner mej så kinky i det! Gillar även att ha det på stan under byxorna.

• Anonym

Jag brukar gå in och läsa på www.frokenhoger.se. Otroligt trevlig blogg! Väldigt blandade inlägg, men de som är heta är riktigt heta! Jag ser det lite grann som att jag undersöker alla möjliga böjelser. Vill bara läsa lite om det först liksom...

• drygo

Har en del fetisher!  kvinnofötter, skor,  stövlar, nylonstrumpor, strumpbyxor, glansiga åtsittande byxor/leggings, allt som jag anser vara kvinnligt alltså!  och så kinky sex med anala sexlekar mm.
    Har en kvinna som tillfredställer alla mina fetisher

• Anonym (Ähum)
    Farbror6 skrev 2012-01-23 13:36:26 följande:
    Jag har också erfarenheten att tjockisar är jävligt stora där nere. Varför skäms ni över det?
    Jag har testat fisting med tre tjejer i mitt liv. Och då menar jag inte ett enstaka försök utan fullbordad och där vi har gjort det vid flera tillfällen under vårt förhållande (på bådas initiativ). Ingen utav dem har varit tjocka. Snarare normal kroppsbyggnad, snudd på smala eller små. De har för den delen absolut inte varit slappa därnere utan normaltajta men har haft en medfödd förmåga att kunna bli stora eller kunna töja sig. De få tjockisar jag har varit med har inte kunnat göra det. 
  • Anonym (Speciell)

Jag har en del fetischer som jag blir kåt av. har inte hört andra ha det och ni kanske tycker är udda men jag tänkte ändå dela med mig av dem

cykla i lera/gräs sand
    använda blöja och kissa i den
    kissa i naturen eller titta På någon som gör det 
    höra duschen rinna
    ljudet av åska
    lukten av offentlig toa
    något som mals ner till flisor
    fisa tyst bland folk så det luktar
    fantisera om att ha sex med kåta gamla människor
    ljudet av att klippa hår
    känslan av att slösa en produkt i onödan
    äta mycket och bli riktigt mätt

• Anonym (Träna naken)

Jag har en slags kink för att träna naken med skivstång och hantlar eller yoga hemma. Min man sitter i soffan och tittar på tv och jag tränar naken i samma rum. Det är en slags lek där jag låtsas att det inte är sexuellt menat, jag tränar bara, men han tittar mer och mer och sedan kan jag inte hålla mig mer och vi har sex i soffan.

• Anonym (Yepp!)

Min grej har alltid varit bröst. Gärna med styva vårtor som jag får smeka och smaka på. Oavsett storlek, bara jag fått smaka och hon har tyckt om det.
    Hade en tjej som verkligen hade en riktigt fin stjärt och då fick jag ett intresse till, haha
    Uppskattar också verkligen en bakmus.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Yohanna)

Vem avgör vad som är udda?

Svar på tråden Berätta om era udda fetisher....