• Anonym (Nyfiken!)

Berätta om era udda fetisher....

Hej!

Jag är nyfiken på andras fetisher. Jag har ännu inte hittat min och hoppas på att ni kan hjälpa mig att hitta den för jag tror nämligen att alla har en.

Snälla hjälp mig!!!!    

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 16:24
    Här dömmer man ingen och kommer inte med elaka svar.
    Här delar man med sig och kan utbyta fantasier.

• Svar på tråden Berätta om era udda fetisher....
  • Paxton
    Anonym (osäker) skrev 2012-01-23 11:12:13 följande:
    Jag vet att jag är riktigt pervers och skulle aldrig våga ta upp detta med min fru, men jag hade viljat att hon klädde sig i stringtrosor, rakade musen och gav mig en avsugning Skäms Jag förde lite försynt på tal en gång att jag skulle vilja bli avsugen men fick bara ett snäsigt "jag är ingen hora" tillbaka och sedan 3 månaders sexstrejk så jag tänker INTE föra det på tal igen.

Kanske blir man mer pervers när man är svältfödd på sex, eller så är man porrskadad, jag vet inte vilket. Hos oss är det missionären ett par gånger i månaden under täcket med släckt lampa som gäller Rynkar på näsan
    Förlåt mig, men ditt inlägg fick mig faktiskt att skratta. För det första är det inte perverst att raka sitt underliv, klä sig in stringtrosor och ge avsugningar. Det är faktiskt fullkomligt normalt. 
    Din fru kanske skulle vilja ha en ordentlig nattsärk också, en såndär med en lucka framtill så du bara kan kliva på och göra ditt utan att hon ens behöver klä av sig.  
    Game over man. GAME OVER!
  • Smecker
    Paxton skrev 2012-01-23 13:47:44 följande:
    Förlåt mig, men ditt inlägg fick mig faktiskt att skratta. För det första är det inte perverst att raka sitt underliv, klä sig in stringtrosor och ge avsugningar. Det är faktiskt fullkomligt normalt. 
    Din fru kanske skulle vilja ha en ordentlig nattsärk också, en såndär med en lucka framtill så du bara kan kliva på och göra ditt utan att hon ens behöver klä av sig.  
    Det här är FL. "Kinky" är att svälja satsen och få en klatsch på rumpan.

Jag dubbel-dånar. 
    Richtet nicht, auf daß ihr nicht gerichtet werdet.
  • Anonym (Nyfiken!)
    Smecker skrev 2012-01-23 14:01:38 följande:
    Det här är FL. "Kinky" är att svälja satsen och få en klatsch på rumpan.

Jag dubbel-dånar. 

ha ha ha ha ha håller med!!!!
  • Rurik2
    Farbror6 skrev 2012-01-23 13:36:26 följande:
    Jag har också erfarenheten att tjockisar är jävligt stora där nere. Varför skäms ni över det?
    Jag har haft förmånen att få fista både kraftiga och smala kvinnor! Vikt betyder inget enligt min erfarenhet - utan vilja och önskan. I kåtslaget går det mesta! Vad jag dock kan säga är att kvinnor som fött barn har lättare att ta emot en hand vaginalt. Min enda analfistingerfarenhet var med en ung och smal kvinna...(som inte ens var nära att ta emot min hand vaginalt)
  • Anonym

Jag älskar att se tjejer i blöjor, ju tjockare blöjor och ju mer omöjliga att dölja desto bättre, gärna med låsbara plastbyxor över.

• Anonym (Suck...)
    Janice01 skrev 2012-01-23 11:11:27 följande:
    Oj vad många fetisar som slog bakut nu då!
    Du, jag är inte rädd för sådana anonyma stackare som du!

Konstigt, tänker jag nu. Tyckte precis att jag läste att ts inte ville ha en massa elaka svar eller annan skit på den här tråden?! Tänk att det finns människor där ute som bara väntar på att få kasta ur sig otrevligheter... de kan helt enkelt inte låta bli...?! Tyst
  • Anonym

Gillar även nylon och spets, volanger, blanka tyger, "för korta" klänningar...

• Rurik2

Jag tycker mest att det är synd att ingen kvinna svarar an till mina inlägg...menmen...

• Paxton
    Rurik2 skrev 2012-01-23 22:06:32 följande:
    Jag tycker mest att det är synd att ingen kvinna svarar an till mina inlägg...menmen...
    Jag är kvinna. Jag svarar dig. Vilken typ av feedback skulle du vilja få? 
    Game over man. GAME OVER!
  • Anonym
    Janice01 skrev 2012-01-23 08:30:46 följande:
    Då måste ni väl först hitta någon enormt tjock tjej som klarar av en näve i musen? Jag är normal och skulle aldrig klara av det! Vad får ni ut av det? Makt är det jag hört innan.
    Uppenbart troll.
Svar på tråden Berätta om era udda fetisher....