• Anonym (Nyfiken!)

Berätta om era udda fetisher....

Hej!

Jag är nyfiken på andras fetisher. Jag har ännu inte hittat min och hoppas på att ni kan hjälpa mig att hitta den för jag tror nämligen att alla har en.

Snälla hjälp mig!!!!    

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 16:24
    Här dömmer man ingen och kommer inte med elaka svar.
    Här delar man med sig och kan utbyta fantasier.

• Svar på tråden Berätta om era udda fetisher....
  • Anonym (Matte)

Trosor.
    Jag har en enorm fetish för trosor. Blir så jäääkla kåt av det och det är absolut det bästa plagget som finns. Är det någon mer än jag som tänder på detta plagg och vad tycker ni tjejer om att man har denna fetish? Är det konstigt eller ok att ha den?

• Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (Matte) skrev 2012-01-25 09:39:03 följande:
    Trosor.
    Jag har en enorm fetish för trosor. Blir så jäääkla kåt av det och det är absolut det bästa plagget som finns. Är det någon mer än jag som tänder på detta plagg och vad tycker ni tjejer om att man har denna fetish? Är det konstigt eller ok att ha den?
    Du ska inte tycka det är konstigt. Att tända på något som kvinnliga trosor är faktiskt ganska vanligt och inget att skämmas över , tycker jag iallafall.

:)
  • Anonym (fantasi)

Jag har nog en fetish för vampyrer.. nu går de ju inte riktigt att uppleva på det sättet.. men i fantasin.. omg där är det hett hett hett!!!!
    svenska snyggingen Alexander Skarsgård i sin vampyrroll Erik i True blood.. shiet.. tanken på hur hans tänder sjunker ner i min hals när jag onanerar gör att jag kommer direkt!

• Anonym (a man)

Tjejer i glasögon och de får gärna vara på hela tiden. Skrattande

• MissNewIdentity
    Smecker skrev 2012-01-23 14:01:38 följande:
    Det här är FL. "Kinky" är att svälja satsen och få en klatsch på rumpan.

Jag dubbel-dånar. 
    Your wish is my command.
  • MissNewIdentity
    Smecker skrev 2012-01-24 08:26:15 följande:
    Jag har en rätt udda fetisch, nästan så jag skäms för den faktisk.

Jag tänder något rent enormt på smarta, roliga och open minded kvinnor som.. det är här det pinsamma kommer.. wait for it.. tycker om mig och uppskattar mig för den jag är. Jag vet, jag skäms. Vet inte hur jag skall stå ut med mig själv. Försöker mig på hjärndött gammalt hederligt knulla, ja till och med klassikern pappåse över huvudet, men det går bara inte. Vad är det för fel på mig?
    Det där är rent ut sagt äckligt! Fy fasen för såna sjuka fetischer, bläääää!
    Your wish is my command.
  • Farbror6
    MissSubmissive skrev 2012-01-31 10:53:04 följande:
    Du gillar killar som runkar och sprutar du väl? Har sett andra inlägg av dej, nice i så fall! Intresserad att bli prenumerant på mina filmer?
  • MissNewIdentity
    Farbror6 skrev 2012-01-31 10:57:00 följande:
    Du gillar killar som runkar och sprutar du väl? Har sett andra inlägg av dej, nice i så fall! Intresserad att bli prenumerant på mina filmer?
    Antar att det var mig du försökte citera.
    Ja, visst gör jag det (bland mycket annat) men nej tack, jag är inte intresserad. Jag föredrar att få vara med och ta del av satsen på ett eller annat vis.
    Tack för erbjudandet, dock Glad 
    Your wish is my command.
Svar på tråden Berätta om era udda fetisher....