• Anonym (Nyfiken!)

Berätta om era udda fetisher....

Hej!

Jag är nyfiken på andras fetisher. Jag har ännu inte hittat min och hoppas på att ni kan hjälpa mig att hitta den för jag tror nämligen att alla har en.

Snälla hjälp mig!!!!    

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 16:24
    Här dömmer man ingen och kommer inte med elaka svar.
    Här delar man med sig och kan utbyta fantasier.

• Svar på tråden Berätta om era udda fetisher....
  • Anonym (Yepp!)
    Anonym (Urk) skrev 2025-09-21 21:58:00 följande:
    Udda? Du är ju sjuk i huvudet. En terapeut är vad du skulle behöva, inte sitta här inne och göda dina egna störningar. Kräks. 
    Eller så är det så att man får hacka i sig att det finns folk till allt.
    Jag bara älskar åska, sitta på altanen med en whiskey och bara titta och lyssna. Så mäktigt!
    De andra sakerna på listan kan jag undanbe mig.
  • Skåneman70

Jag tänder så sjukt mycket på tjejers trosor och även på tjejer som har riktigt stora bröstvårtor. Gärna på bröst som är konformade och sticker ut rejält.

• Anonym (anonym signatur)

Jag har alltid fått uppfattningen att det är män som har fetisher. Finns det kvinnor som har det också?

• Anonym (Speciell)
    Anonym (Yepp!) skrev 2025-09-21 22:15:30 följande:
    Eller så är det så att man får hacka i sig att det finns folk till allt.
    Jag bara älskar åska, sitta på altanen med en whiskey och bara titta och lyssna. Så mäktigt!
    De andra sakerna på listan kan jag undanbe mig.
    Trodde man kunde vara öppen i en sådan tråd utan att bli dömd
  • Anonym (Yohanna)
    Skåneman70 skrev 2025-09-22 10:06:58 följande:

Jag tänder så sjukt mycket på tjejers trosor och även på tjejer som har riktigt stora bröstvårtor. Gärna på bröst som är konformade och sticker ut rejält.

Typ stora patroner?
  • Anonym (Bikille)

Älskar att se fittan skapa en bula bakifrån gärna i ett par sexiga string. Att se konturerna den skapar även cameltoes. Storlek av bröst har inte jag brytt mig så värst om. Men däremot bröstvårtorna. Dom ska vara stora o synliga. Så härligt o nafs o känna dom växa till sig i munnen

• Allan 1

Jag älskar att ligga sked och smeka magen på större tjejer.  Alltid varit tillsammans med större tjejer. 
    Underbart och smeka beröra och klämma på den mjuka fluffiga magen. 
    Riktigt härlig, i missionären tar jag ett rejält tag om magen och tar henne riktigt hårt. 

• Anonym (Bara en)

Jag har i hela mitt liv varit fixerad av blöjor. Vad jag kommer ihåg, så var jag kanske 7 år, när jag blev avundsjuk på barn med blöjor. Och pga. det blev jag också tvingad att ha blöja en tid, det var både pinsamt och skönt. För mig är det mest att bära de utan att använda dem. Men ibland har jag ju testat att kissa i blöjan.  

• Anonym (Speciell)
    Anonym (Bara en) skrev 2025-10-04 09:42:44 följande:

Jag har i hela mitt liv varit fixerad av blöjor. Vad jag kommer ihåg, så var jag kanske 7 år, när jag blev avundsjuk på barn med blöjor. Och pga. det blev jag också tvingad att ha blöja en tid, det var både pinsamt och skönt. För mig är det mest att bära de utan att använda dem. Men ibland har jag ju testat att kissa i blöjan.  

Du blev inte tvingad att bära blöja det är bara din fantasi. Eller så ville du det själv. Annars är det misshandel från föräldrarnas sida
  • Anonym (Bara en)
    Anonym (Speciell) skrev 2025-10-04 10:54:11 följande:
    Du blev inte tvingad att bära blöja det är bara din fantasi. Eller så ville du det själv. Annars är det misshandel från föräldrarnas sida
    Det var inte mina föräldrar, det var en annans förälder. Om jag berättar hur det var, så skulle du förstå bättre. Det klassades nog inte som misshandel på den tiden, och jag skulle ju ändå aldrig anmäla det, eftersom jag tyckte om det. 
  • Anonym (Yohanna)
    Allan 1 skrev 2025-10-04 09:10:34 följande:

Jag älskar att ligga sked och smeka magen på större tjejer.  Alltid varit tillsammans med större tjejer. 
    Underbart och smeka beröra och klämma på den mjuka fluffiga magen. 
    Riktigt härlig, i missionären tar jag ett rejält tag om magen och tar henne riktigt hårt. 

Och kanske spruta henne på fläsket? Ha ha...
  • Anonym (Bara en)
    Anonym (Yohanna) skrev 2025-10-04 15:40:11 följande:
    Och kanske spruta henne på fläsket? Ha ha...
    Det är dessvärre inte en fetisch utan mer än kink. Inte alls ovanligt, många förväxlar många kinky saker med fetisch. 
  • Anonym (Yepp!)

Som yngre sköt jag från fittan och över ansikte och i väggen.
    Nu rinner det vad som brukar beskrivas som en tesked.
    Saknar det.
    Många tjejer gillade att bli besprutade  och somna tätt ihop
    Kanske manlig eller kvinnlig grej men så skönt.
    Vaknade en söndag med min lille kompis inne i henne - blev ju kåt och vi hade sex
    där och då
    Vi knullade på badstrand, i hiss och med andra ex med "risk" för upptäckt.
    Är det så att kvinnor går igång på att bli upptäckta?
    Har haft ett antal kvinnor som tänt ordentligt på sex i "ovanliga" situationer.

• Anonym (Bara en)
    Anonym (Yepp!) skrev 2025-10-04 21:35:37 följande:

Som yngre sköt jag från fittan och över ansikte och i väggen.
    Nu rinner det vad som brukar beskrivas som en tesked.
    Saknar det.
    Många tjejer gillade att bli besprutade  och somna tätt ihop
    Kanske manlig eller kvinnlig grej men så skönt.
    Vaknade en söndag med min lille kompis inne i henne - blev ju kåt och vi hade sex
    där och då
    Vi knullade på badstrand, i hiss och med andra ex med "risk" för upptäckt.
    Är det så att kvinnor går igång på att bli upptäckta?
    Har haft ett antal kvinnor som tänt ordentligt på sex i "ovanliga" situationer.

Har inget med den här tråden att göra, då det inte är någon fetisch. 
Svar på tråden Berätta om era udda fetisher....