• Anonym (Nyfiken!)

Berätta om era udda fetisher....

Hej!

Jag är nyfiken på andras fetisher. Jag har ännu inte hittat min och hoppas på att ni kan hjälpa mig att hitta den för jag tror nämligen att alla har en.

Snälla hjälp mig!!!!    

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 16:24
    Här dömmer man ingen och kommer inte med elaka svar.
    Här delar man med sig och kan utbyta fantasier.

• Svar på tråden Berätta om era udda fetisher....
  • Nipus81

Jag går igång på att ligga bredvid och höra min tjej onanera och göra det skönt för sig själv. Brukar be henne göra det ibland.

Jag gillar även när hon smeker mig utanpå kalsongerna så jag kommer i dem.

Jag drömmer liksom Mr Kuk även om att min tjej blir knullad av en annan kille. Hårt och länge. Jag kan titta på men det är inget krav. Bara jag vet att det hänt gör mig hård i byxan.

Jag gillar även att onanera tillsammans med min tjej. Var och en för sig bredvid varandra. Vi lyssnar och tittar på varandra när vi kommer.

• Smecker
    Anonym (Girl perfection) skrev 2012-02-02 03:25:18 följande:
    hmm.. Ja gillar när jag tar på mig skolflicke kjolen, å tar hand om min kille, jag brukar börja med att dansa sakta för han medans jag smeker mig sj å se han kuk växa i byxan, sedan massera hans kuk å tar på han överallt å sedan suga av han samtidigt som ja tar på hans pung. 

annars så brukar han få ta kommandot å så binder han mig eller bara håller fast mig (går ganska lätt eftersom ja bara väger 48 kg) å ha ganska mycket mer med sina muskler! å då sliter han av mig kläderna å tar mig hårt samtidigt som ja blir strypt och slagen på rumpan å vi kör en massa olika ställningar överallt. tycker det är mycket skönare en än vanlig pensionärs sex :P

För övrigt så har jag nog levt ut mina fantasier.
    Ja gillar åxå tanken på att bli upptäckt nä man gör det ute eller bilen eller i nån hiss :D såå härlig känsla! 
    men om det är nått han vill testa eller om jag vill så gör vi alltid det, vi är inte blyga å sexar varje till varannan dag :D 
    Jag tänder på tjejer som kan stava och uttrycka sig korrekt. Det är väldigt sexigt med intelligens och allmänbildning.
    When I get out of bed in the morning, the devil says, - Aw shit, he's up!
  • Anonym
    Finnen skrev 2012-02-02 09:17:38 följande:
    Jag går igång på strumpbyxor. Att smeka en rund bak genom ett par strumbyxor är så sexigt, och inga trosor under. Att slicka och smeka musen genom nylon är så sexigt.
    Tänder åxå på att själv ta på mej ett par strumpbyxor. Och att ta på ett par stringtrosor.
    Du är inte ensam! Jag runkar i strumpbyxor så ofta jag har chansen! Finns många forum på nätet med män i strumpbyxor.
    Har du egna eller lånar du din tjejs?
  • Finnen
    Anonym skrev 2012-02-03 10:24:34 följande:
    Du är inte ensam! Jag runkar i strumpbyxor så ofta jag har chansen! Finns många forum på nätet med män i strumpbyxor.
    Har du egna eller lånar du din tjejs?

Lånar
  • Anonym
    Finnen skrev 2012-02-03 11:38:25 följande:

Lånar
    Jag har köpt på mej hur många par som hellst! Mina favoriter är röda, vilka är dina?
  • Anonym

maskulina brudar... smala, muskulösa och gärna ganska håriga...

• Anonym (a man)

Dolly, tjejer i glasögon är ju sjukt läckert. Enda nackdelen är att de är lite i vägen när det hettar till... Glad

• plast killen

Glasögon e aldrig i vägen ;))))))

• Anonym (MrBroadsheet)

Jag älskar morgontidningar i det stora vackra broadsheetformatet som tyvärr  blir mindre och mindre vanligt. Älskar både formatet, ljudet, lukten och känslan av broadsheettidning.

• Lasse333

är lite extra svag för rödhåriga fräkniga tjejer, har hon glasögon är det ett plus, men då ska det vara tunna bågar, inga sjuttiotals bågar

Svar på tråden Berätta om era udda fetisher....