Anonym (Girl perfection) skrev 2012-02-02 03:25:18 följande:
hmm.. Ja gillar när jag tar på mig skolflicke kjolen, å tar hand om min kille, jag brukar börja med att dansa sakta för han medans jag smeker mig sj å se han kuk växa i byxan, sedan massera hans kuk å tar på han överallt å sedan suga av han samtidigt som ja tar på hans pung.
annars så brukar han få ta kommandot å så binder han mig eller bara håller fast mig (går ganska lätt eftersom ja bara väger 48 kg) å ha ganska mycket mer med sina muskler! å då sliter han av mig kläderna å tar mig hårt samtidigt som ja blir strypt och slagen på rumpan å vi kör en massa olika ställningar överallt. tycker det är mycket skönare en än vanlig pensionärs sex :P
För övrigt så har jag nog levt ut mina fantasier.
Ja gillar åxå tanken på att bli upptäckt nä man gör det ute eller bilen eller i nån hiss :D såå härlig känsla!
men om det är nått han vill testa eller om jag vill så gör vi alltid det, vi är inte blyga å sexar varje till varannan dag :D
Jag tänder på tjejer som kan stava och uttrycka sig korrekt. Det är väldigt sexigt med intelligens och allmänbildning.