• Anonym (Nyfiken!)

Berätta om era udda fetisher....

Hej!

Jag är nyfiken på andras fetisher. Jag har ännu inte hittat min och hoppas på att ni kan hjälpa mig att hitta den för jag tror nämligen att alla har en.

Snälla hjälp mig!!!!    

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 16:24
    Här dömmer man ingen och kommer inte med elaka svar.
    Här delar man med sig och kan utbyta fantasier.

• Svar på tråden Berätta om era udda fetisher....
  • Anonym (Dolly)

Blev så glad att det finns killar som gillar oss m glasögon kan inte ens ha linser...Så de e ALLTID på! hihi

• plast killen

Dolly de e de vackraste som finns ju,har du ingen bild på dig? Ler nyfiket..... 90% av tjejerna i mina förhållanden har haft glasögon

• Anonym (LML)
    Anonym skrev 2012-01-20 22:45:01 följande:
    Jag har ett väldigt tråkigt sexliv när man tänker på mina fantasier kring vad jag skulle vilja uppleva...

Jag fantiserar ofta om att vara fastbunden på något vis och få stora saker instoppade i slidan. Det ska inte göra ont, det ska bara vara stort och udda och ske under tvång eller som bestraffning. Ofta fantiserar jag om ett fängelse där bestraffningar sker dagligen på detta vis. Då inkluderas även bestraffning på bröstvårtorna.

I mitt sexliv har jag dock bara lyckats få in detta genom att få min man att vara lite hårdhänt när han onanerar mig, genom att han håller fast mig på något vis. Men jag har svårt att komma så jag måste alltid ligga på rygg vilket är tråkigt i längden. Funderar skarpt på att skaffa dildo så fort vi kan, eftersom han kommer så fort och jag inte riktigt känner mig nöjd vaginalt... :)

Om det är en fetish vet jag inte, men kanske udda i alla fall.
    Låter som en god idé. Både sambon och en dildo samtidigt i samma hål är underbart!  Och det blir ju sammantaget ganska stort. 
  • Anonym (Dolly)
    plast killen skrev 2012-02-01 07:46:41 följande:
    Dolly de e de vackraste som finns ju,har du ingen bild på dig? Ler nyfiket..... 90% av tjejerna i mina förhållanden har haft glasögon

Hehe jag har inte ens tänkt på att lägga ut en bild här... men det kanske man skulle... MED glasögon då ;)
  • plast killen

Ja Dolly gör gärna de ;)

• Anonym

jag vill bli strypt! älskar känslan av ett par händer runt min hals.......... det svartnar för mina ögonen och sen kommer man tillbaka till verkligheten

• Anonym (Girl perfection)

hmm.. Ja gillar när jag tar på mig skolflicke kjolen, å tar hand om min kille, jag brukar börja med att dansa sakta för han medans jag smeker mig sj å se han kuk växa i byxan, sedan massera hans kuk å tar på han överallt å sedan suga av han samtidigt som ja tar på hans pung. 

annars så brukar han få ta kommandot å så binder han mig eller bara håller fast mig (går ganska lätt eftersom ja bara väger 48 kg) å ha ganska mycket mer med sina muskler! å då sliter han av mig kläderna å tar mig hårt samtidigt som ja blir strypt och slagen på rumpan å vi kör en massa olika ställningar överallt. tycker det är mycket skönare en än vanlig pensionärs sex :P

För övrigt så har jag nog levt ut mina fantasier.
    Ja gillar åxå tanken på att bli upptäckt nä man gör det ute eller bilen eller i nån hiss :D såå härlig känsla! 
    men om det är nått han vill testa eller om jag vill så gör vi alltid det, vi är inte blyga å sexar varje till varannan dag :D 

• Finnen

Jag går igång på strumpbyxor. Att smeka en rund bak genom ett par strumbyxor är så sexigt, och inga trosor under. Att slicka och smeka musen genom nylon är så sexigt.
    Tänder åxå på att själv ta på mej ett par strumpbyxor. Och att ta på ett par stringtrosor.

• Nipus81

Jag går igång på att ligga bredvid och höra min tjej onanera och göra det skönt för sig själv. Brukar be henne göra det ibland.

Jag gillar även när hon smeker mig utanpå kalsongerna så jag kommer i dem.

Jag drömmer liksom Mr Kuk även om att min tjej blir knullad av en annan kille. Hårt och länge. Jag kan titta på men det är inget krav. Bara jag vet att det hänt gör mig hård i byxan.

Jag gillar även att onanera tillsammans med min tjej. Var och en för sig bredvid varandra. Vi lyssnar och tittar på varandra när vi kommer.

Svar på tråden Berätta om era udda fetisher....