FAS3.
Någon mer som snart går in i Fas3 och vill diskutera detta vidare? Tankar, funderingar, RÄTTIGHETER...
Kanske veta att man inte är ensam i denna hopplösa situation...
Hör av er!!
Någon mer som snart går in i Fas3 och vill diskutera detta vidare? Tankar, funderingar, RÄTTIGHETER...
Kanske veta att man inte är ensam i denna hopplösa situation...
Hör av er!!
MatsAtari eftersom du uppenbarligen inte läser mina inlägg innan du svarar ( jag har i varje inlägg skrivit att jag tycker betalningen för en FAS3 är för låg, ändå raljerar du om att jag inte tycker det) så avslutar jag härmed min diskution. Om du inte bemödar med med att läsa så finns det ingen orsak för mig skriva, då kan jag istället diskutera med någon som är engagerad och repektfull nog att läsa.
Men ÄrlaPärla, exemplet med din mor kan inte illustrera felaktigheterna kring fas3.
Vem var det nyligen som fick 75 timmars samhällstjänst? Tror jag läste om en våldtäktsman som fick det som straff.
Trolliz har fått tre år! Det säger mycket om synen på arbetslösa.
matsatari: jag är inte långtidsarbetslös, jag skulle ändå demonstrera.
Jag är inget aktivist på något sätt. Däremot har jag bott utomlands. Och där går 100 000-tas människor ut på gatorna för mindre än fas 3, kan jag säga. För att bilda opinion. Sverige bloggar folk istället. Men då blir det mest bloggar om silikonbröst.
puff. Fler?
någon??
visst får du väl ha semester på aktivitetsstödet??