Top Model Sverige!
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Just det tänkte jag inte på, om läpparna.
Jag gillar stora läppar så inte för det, men just det röda på henne ser ut som att det "flyter ut" på nåt vis.
Jag tycker JH gav ett oproffsigt intryck när han dirigerade tjejerna vid fotograferingen. Sexyoch ass, rena gubbslemmet. Inga konkreta tips utan puta med röven och långa ben, typ.
Ja, men är han rätt kille för det här egentligen då? Han är stylist, det är väl inte samma sak som att coacha modeller vid fotograferingar tänker jag Satisfaction?
IS tycker jag heller inte är något vidare. Hon är opersonlig och oengagerad. Tyra utstrålar värme. Hela programmet känns lite B faktiskt.
Töntigt att åka till LA, det blir varken svenskt eller amerikanskt.
Och varför tittar jag? Varför engagerar jag mig? Hjälp!
Tycker helt klart Jamilla är bäst! Hon var ju otrolig på utmaningen. Henne sfoto var helt outstanding!
Sibel vet jag inte riktigt vad hon gör där. Jag blev riktigt irriterad att hennes foto blev så omtckt, tycker Jonas skulle sagt att fotografen fick guida henne genom fotograferingen. Sen hur svårt är det att vara Morticia jämfört med tex Liza Minelli eller Marilyn Monroe? Hon bara stod ju där och såg lite arg ut tyckte jag, och som sagt så verkade inte fotografen särskilt nöjd med henne. Och vad sjutton höll hon på med på modevisningen?? Flamencoklappningar mitt i allt? Hjälp!
Sophie har inte modellpotential tycker jag, om hon inte fattar varför Jamilla vann utmaningen och att hon (enligt sig själv) gjorde bättre ifrån sig så kommer hon aldrig att få några jobb, det är väl ändå kunden som har rätt och vet vad den är ute efter??
Sophie och Sibel behöver visa lite mer ödmjukhet!
Jag är likadan, ser blir irriterad och längtar till nästa vecka! Sånt ger tittare
![]()
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta över det svenska top model. Dom är lite pinsamma hela bunten
Är det någon mer än jag som undrar under bedömningen om dom inte kan hålla sig till svenska eller engelska? blir så konstigt när dom hattar fram och tillbaka mellan språken. och varför var dom inte ens de första veckorna i sverige?
Det där med att de pratade engelska och svenska berodde nog på de andra dommarna, de gånger de var med i diskusionen pratade de engelska men när de inte behövde förstå övergick de till svenska.
Sedan tror jag att de har köpt rättigheterna till att få kalla det top model sverige. Och att de måste härma den amrekanska modellen.
Sedan kan jag inte förstå varför ni stör er på att det spelas in i LA, tycker det blir mer på riktigt på något sätt. Sedan tror jag att det var ett av kraven från Isabella för att hon skulle vara med.
Tror också Iza vill hålla sig på hemmaplan eftersom hon har barnen där.