• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • RS89
    mfe skrev 2012-02-07 22:16:30 följande:
    Var inte dvärgen och den andra tänkt? :O
    hahaha nja varför skulle dem ha med darth wader i en sån photoshoot =S... och eftersom spider eller superman va där så börjar man undra...
  • mfe
    RS89 skrev 2012-02-08 00:03:41 följande:
    hahaha nja varför skulle dem ha med darth wader i en sån photoshoot =S... och eftersom spider eller superman va där så börjar man undra...
    ah, det är sant!
  • Mynta

Alltså, den nya... Hon ser ut som en jättebebis med vattenskalle? VAD är det som är snyggt?

Jamilla är nog min favorit, tror att hon kan vinna rubbet.

• zigne

Nu fattar jag. SIbel är inte med i tävlingen egentligen utan hon är en betald skådis som ska ta plats och gapa och göra bra teve. Ska bli jättespännande när de ska ta profilbilder. Om ingen i "juryn" kommenterar hennes gigantiska hemska "arabnäsa" då, så vet jag att jag har rätt.  Eller jag vet redan att jag har rätt.

• mfe
    Mynta skrev 2012-02-08 06:25:41 följande:
    Alltså, den nya... Hon ser ut som en jättebebis med vattenskalle? VAD är det som är snyggt?

Jamilla är nog min favorit, tror att hon kan vinna rubbet.
    Missade halva avsnittet igår men varför har det kommit in en ny för? Någon som inte pallade trycket och åkte hem eller vad?
  • zigne
    mfe skrev 2012-02-08 08:41:25 följande:
    Missade halva avsnittet igår men varför har det kommit in en ny för? Någon som inte pallade trycket och åkte hem eller vad?
    Missade också det. Det var kanske Isabellas släkting. Hon såg ut som om hon var tolv år.
  • mapena
    mfe skrev 2012-02-08 08:41:25 följande:
    Hon var tydligen handplockad av Izabella, som en joker ungefär.
  • zigne
    mapena skrev 2012-02-08 08:55:01 följande:
    Hon var tydligen handplockad av Izabella, som en joker ungefär.
    Jaha då blir det den lilla som vinner. Hon ser ju ut som tolv och det är ju en bonus när man ska bli modell.
  • Duckan

Den där sneak-peaken på nästa veckas make over, tycker inte att Jamilla verkar passa i det där blonda jättekorta håret

• Together90
    Duckan skrev 2012-02-08 09:44:42 följande:
    Den där sneak-peaken på nästa veckas make over, tycker inte att Jamilla verkar passa i det där blonda jättekorta håret
    Hej, 

Ja dem förstörde hennes hår, det är som tuggummi nu..

Kram 
    ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
Svar på tråden Top Model Sverige!